December 31, 2010

Welcome 2011, Gudbye 2010!

sticky post! scroll down utk latest entry okeh.. =)

morning sumeeeee!!

bape hari je lagik kte nk melangkah ke tahun baru kan.. jadinya aku wish siap2 happy new year untuk korang yer..

aku yakin utk korang2 sume, mesti mcm2 peristiwa da berlaku pada diri korang sepanjang tahun nie kan?? sama gak mcm aku.. baik yang manis, yang pahit, yang tawar, yang masam, yang masin ataupun yang cuka.. suma lengkap!! hahahah..

aku nk share skit, saat2 manis utk tahun nie.. hehheh..

first skali of coz lar pasal budak kecik tue kan.. sape lagik kalo bukan ank buah kesayangan aku, Rayyan Miqhael tue.. seminggu tak jumpa dia tak senang duduk okeh.. nk2 bila keletah dia da mcm2 skang nie.. lagik lar membuak2 aku nk tengok dia slalu.. padahal kalo dekat ngan dia aku dok dengki dia jerk.. sbb aku suka dia buat suara geram dia tue.. hahahha..

yang kedua nya pasal dpt g bandung… hohohoho.. pnye da lama teringin nk ke sana kan.. akhirnya dpt gak jejak kaki.. **padahal dlm Msia pn tak habis pusing lagik** skang nie ngah teringin nk g genting or cameroan.. tapi kena carik geng lar.. xkan aku nk p sorang2 kan.. x syiiiiooookkk langsung! huhuhu..

yg ke3, thn nie aku dpt BB aku.. huhuhu.. tapi N95 ttp di hati.. ecewah..

pastu aku happy coz this year mmg bykkkkkk masa yang aku spend ngan family n kawan2 aku.. kalo thn lepas nk jmpe kemain lar payah lagik..

this year jugak bykkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yang aku shoppppinnngggggggg onlineeeeeeeeeeeeeeee!! hahahaah..

thun nie jugak aku da settlekan sume kursus2 yang wajib aku pegi utk pengesahan jawatan.. so thun depan leh pegi kursus yang dekat2 jer.. pnt da g kursus jejauh..

nie je lar kot yang aku dpt pk wat masa skang nie.. kalo ada lagik karang2 aku tmbah yerk.. hehehhe..

yang pahit, masam, masin, tawar, cuka tue sume biar lar aku simpan sendiri.. aku pun bukan jenis yang nk  bercerita benda2 mcm nie secara open.. only org2 tertentu je yang aku selesa aku akan bukak mulut utk share.. itu pun kalo aku rasa perlu jer.. kalo tak mmg smpai ke sudah aku simpan sendiri..

lagik baik sakitkan hati sendiri dari kita sakitkan hati orang lain!

welcome 2011 gudbye 2010

aku dengan besar hatinyaaaaaaaaaaaaa mmg mengalu2 kan ketibaan 2011 nie nnti..

WELCOME 2011!!

GUDBYE 2010!!

happy new year everyone!!

eh, ape plan korang mlm new year nnti?? aku ngah pening nie pk nk buat ape mlm new year.. huhuhu..

2 comments:

Ann Ishak said...

Selamat Tahun Baru...semoga tahun baru ni memberi lebih banyak lagi kenangan gembira...AMIN

Salam kenal, seronok baca blog yati ni

yaTy ♥ said...

ann,
tq so muchhhh!!
aminnnn!!

thanx yer..
rajin2 lar singgah..
=)