December 27, 2010

Fair Game Yang Membosankan

hari khamis pun aku pegi tgk movie lagikkkkkkk!!! hahhhahaha..

nie nmpk sgt da bosan tahap maximum.. smpai 2 hari berturut2 p tgk movie..

aku nk tengok hantu kak limah balik rumahhhhhhhh!!

IMG01680-20101223-1925

tapi korang tengok lar.. da merah kelip2 da hah!! even kol 12.15am pun da sold out k! giler kencang betul penangan HKLBR nie lar..

sudahnya aku beli tiker fair games sajerk..

IMG01682-20101223-1927

g tgk ngan hosmate aku.. marniey.. sblm g alamanda ktorang sempat g warehouse sale kat PICC dlu.. hahhaha.. mcm charlie chaplin je menengok barang kat warehouse sale tue.. sume men tengok2 celah mata jerk.. xdan pun nk belek2 sesangat..

tengok trailer cite nie mcm best jerk.. skali da duk dlm wayang tue kemain lar membosan citenyaaaa!! tak best langsunggggg!!

makanya crita nie aku tak sarankan korang g tengok! bek lar korang g layan crita lain selain dari fair game nie..

2 comments:

::Em Hej:: said...

hahahahahaha..tau takpe..

yaTy ♥ said...

skit jiwa dowh nk menghbiskan 2 jam dlam tue..
yang menarik pun hujung2 nyawa jer..
eh, hujung2 crita jer..