December 14, 2010

Harry Potter and The Deadly Hallows – Part 1

hari rabu lepas, berjaya jugak g tengok movie..

mcm yang aku bebel dlm entry nie, of coz lar g layan harry potter jugak.. tapi sayang betul, xdapat marathon movie.. huhuhu..

ater, harry potter nie pn nk dekat 3 jam.. tapi still ada smbungan dia.. itu pn nnti wajibbbbb tengok jugak..

IMG01521-20101208-2003

mcm biasa lar.. g tgk ngan geng2 ofis aku.. ktorang tengok berlima..

aku ngan Ja smpai dlu, so kte tapaukan siap2 segala pop corn n new york chicken tue utk yg lain2 skali..

**ain, sory yerk muka ko tak msuk dlm nie.. hahhaha**

IMG01523-20101208-2008

dalam wayang tak dpt duduk berlima dalam row yang sama.. so ktorang amek 3 seat belakang, 2 seat lagik dpn yang 3 seat tue.. so xda lar berpisah jauh sgtt..

dlm panggung pn smpt bergambar.. tue jadi putih melepak sbb flash yerk.. ater, da gelap katup kena lar guna flash.. huhhuhu..

IMG01524-20101208-2014

movie tak start lagik ktorang da bantai makan.. msing2 kebulur sesangat.. tak smpt nk makan ape pun.. ktorang amek ticket kol 8.15pm..

hah, yg da bergigit tue ain pnye hot dog yerk.. dia pn sibuk suh aku amek pic hot dog dia yang da tak cantik tue.. hahhaha..

yang part 1 pnye episode kali nie not bad gak lar.. tapi macm kurang skit lar dia guna jampi2 dia tue.. aksi2 dia berlawan jampi pn tak berapa sgt..

harap2 smbungan yang part 2 nnti meletup2 lar jampi serapah yang diorang guna.. huhuhu..

eh, aku tak penah terlepas tgk harry potter sblm2 nie.. thats y kali nie pn aku pasak gak kat tlinge ofismate aku.. nk harry potter.. nk harry potter.. hahhaha.. sib bek diorang nk layan gak..

IMG01520-20101208-2003

nnti nk layan AMD nie plak.. ada 2 hero pujaan aku.. ashraf muslim n farid kamil.. wiwwiitttt..

hah, hantu kak limah balik rumah tue kan, aku ajak budak2 nie g tgk.. boleh dorang kata

“ko boleh tak jgn ajak tgk cita hantu??”

“eh, tue bukan cita hantu lar.. tue cita kelakar.. mamat khalid mana penah wat cita hantu.. kalo hantu dia pn bukan lar seram sgt.. kelakar yg byk..”

“xnk2.. asal muka hodoh tue kira seram lar tue.. tgk cita lain je eh..”

alahai.. korang nie tak mencabar langsung lar.. hahhaha.. produser kat Msia, boleh tak wat cita yang hantu dia cun2?? muahahahha..

so, sape nk teman aku tgk cita hantu kak limah nie?? jom2..

=)

3 comments:

Lisz said...

aku dh tgk..hehe..lawak giler citer dia..tak seram pun..

OmeAnat Aminuddin said...

aku sokong 1000%.. pegi..pegi..jgn xpegi..mmg kelakar meroyan ko dlm panggung tu..pegi..pegi.. xrugi pun..

yaTy ♥ said...

hahaha..
next week aku balun okeh..
skali dengan rapunzel!