December 15, 2010

Mari Ketip Kuku

lagik crita pasal budak kecik nie.. hahaha..

nasib lar korang kena baca kan.. =)

IMG01505-20101207-2119

nie mlm bila tah.. tapi last week lar.. akak aku nk ketip kuku dia.. sbb kuku dia da panjang.. sblm husband mak cik yang jaga dia tue ketip, baik akak aku ketip dlu.. kang tersagat plak isi si bulat nie lagik..

knowing him yang skang nie mmg tak leh duk dediam lagik kan.. memang payah lar akak aku nk ketip kuku dia..

siap dia sama nk menggapai ketip kuku tue.. mcm lar reti nk ketip sendiri kan..

IMG01503-20101207-2118

IMG01504-20101207-2119

kena lar aku men kan peranan sbgai pelakon utama.. hahhaha..

aku duk depan dia.. aku men sep sep sep tom tom tom.. sbb lagu tue je yang dia mcm leka2 skit.. coz ada aksi2 yang mak ngah dia over mengedik.. miahhahaha..

IMG01506-20101207-2119

ble mak ngah dia da jadi pelakon utama, confirm lar dia happy sesangat kan.. geram okeh tengok dia menyengih mcm nie.. cukup dia bengang kalo kena gomol tau.. padan muka..

sape suh wat muka comel sgt..

nk tau tak?? dia ada pusar kat depan okeh.. kalo korang perati betul2, korang boleh nmpk pusar dia.. so, confirm, anak buah aku nie ada 2 pusar!! 1 kat depan, 1 kat tengah.. huhuhu..

=p

2 comments:

SURIA AMANDA said...

sangat behave..comel jer..siap leh posing lagi...bagus ini budak...

yaTy ♥ said...

lisa,
behave??
owh, lisa kena tengok depan2..
takdanya dia nk behave..
bila ada entertainment dpn dia dari mak ngah dia nie, baru lar dia reti behave..
huhuhu..
=)