December 27, 2010

Tahniah Team Malaysia!!

morninggg!

tak kira lar kalo aku post entry nie da lambat pun..

yang penting aku nk wat jugak entry nie.. hahahha..

ater, nk post mlm tadi berukband dah takde kan..

kena lar tunggu pagi nie.. hehehhe..

congrats utk team bola sepak Msia!!! perlawanan yang hebat mlm tadi.. xpecially bila masuk 2nd half!!

terima kasih safee sali utk 2 gol yang menarik ituewwwww!!

n terima kasih jugak utk penjaring gol kedua tue.. sape tah nama nye.. aku lupa dah.. hehehhe..

owh, gol kedua nie ada kisah havocccc skit kat umah akak aku..

1st gol, akak aku, BIL aku n miqhael kuar g beli burger.. so aku leh menjerit lompat2 ngan ibu aku berdua kat umah..

few mins lepas 2nd gol tue, dorang balik.. so, smbung la tengok bola berlima.. miqhael BIL aku pegang.. sebelum msuk gol yang kedua tue kan ada percubaan yang menarik dari team Msia kan?? so ktorang bertiga which is aku, akak aku n ibu aku nie da beria2 menjerit da nie.. skali hujung2 tue dengar sore org menangisss.. sape lagik kalo bukan miqhael kan?? hahahahah..

terus kocoh2 pujuk dia.. tak smpai 5 mins cmtu kan da msuk gol ke2 Msia, boleh BIL aku g jerit GOLLLLLL!!! padahal time tue dia ngah dukung miqhael nk pujuk2 budak tue benti nngis..

hah, hamek ko!! gamat giler umah mlm tadi.. terus lepas tue msing2 behave giler tengok bolaaaaa!! kecoh lar a'el nieeee.. =p

skang nie kemaruk gile ngan si KF nie.. hahahha.. kalo kat tweet aku tue tak sudah2 ngan KF nie.. n ada sorang my frens in twitter yang dok kemaruk ngan AH.. so dedua berbalas benda yang sama.. hahhaha.. **ini verangan je okehhhh!! si KF nie pun muda lagik dari aku! eh, tpi kalo jadi betul2 pun ape salahnya.. hahahha.. nk jugak tue!**

anw, congrats again utk team Msia!!

3 gol yang kita ada nie, mudah-mudahan bekalan yang terbaik utk dibawa ke Gelora Bung Karno, Jakarta Rabu nie nnti!!

smoga sume2 pemain negara memiliki kekebalan mental yang kuat utk berjuang kat sana! **da mcm nk g perang jer**

gud luck again utk rabu nieeee!!

p/s : okeh, rabu nie cannot g marathon movie as usual!! me nk g melepak kedai mamak layan bola!! sape mau join?? jom2!

No comments: