December 15, 2010

Books 4 Him!

jumaat last week, aku kuar g lunch kat alamanda.. nie pn plan last minute ngan member2 time study dlu.. huhuhu..

ktorang mmg kena plan on the spot je.. tak boleh plan awal2.. kalo plan awal2, sure nnti tak menjadi pnye..

smpai alamanda, otw nk ke port perjumpaan ktorang.. kat ground floor tetengah tue ada jualan buku MPH.. laju lar aku singgah jap.. ingtkan nk carik novel.. da lama tak beli novel..

skali kan.. silap singgah kawsan novel lar.. aku g singgah kat kawasan novel comel2 n warna warnie nie..

IMG01530-20101210-1230

IMG01531-20101210-1230

hah, cmne???

da nmpak novel buku mcm nie, terus lar teringat kat budak kecik tue kan.. laju je lar tangan nie men belek2.. dia da ada 2 buku mcm nie.. akak aku belikan masa ada jualan kat Maybank ari tue..

IMG01532-20101210-1233

sudahnya aku rembat 3 buku.. hehhehe..

ada 1 tue buku lagu kanak2 tau.. malam tue jugak aku pasak sore merdu aku kat tinge miqhael.. hahahah..

dari lagu burung kakak tua, anak itik tok wee, enjit2 semut sumenya aku nyanyi.. yang aku tak tau je aku tak nyanyi.. lain sume mmg aku bantai pasak kat tinge dia.. dia pn rela je lar dengar mak ngah dia nyanyi dengan merdunya.. muahhahaha..

nasib ko lar miqhael yerk..

IMG01533-20101210-1233

mmg belambak gile buku kat tengah2 nie.. ada yang sale.. ada yg tak.. aku nk carik novel pn terus terbantut.. lagik pun tak tau novel ape yang tengah best skang..

sape kaki baca novel?? meh bagitau meh novel ape yang tgh hot2 skang nie??

No comments: