December 29, 2010

Part 3 : Kelab Upin Ipin

da settle menyoping barang2 upin ipin, ktorang singgah plak kat belah kanan luar hall tue.. kat situ ada bukak pendaftaran untuk Kelab Upin Ipin.. terus akak aku tnye..

nk daftar tak utk miqhael?

g lar tengok dlu..

IMG01714-20101225-1658

so baca2 dia pnye kelebihan nie sume.. terus akak aku sign up.. lagik pun RM15 tue skali bayar terus.. takda monthly charges or utk renewal..

IMG01711-20101225-1657

disebabkan kerusi sume full, akak aku isi dlu mana yang sempat sementara nk tunggu ada kerusi kosong.. sib bek kat meja nie diorang mmg da letak borang dia siap2.. so xdalar kita nk kena kacau crew dia yang lain utk mintak borang kan..

IMG01715-20101225-1659

bila org sebelah da bangun, terus akak aku smbung isi borang kat meja tue.. penat kot dok bongkok jerk..

owh, miqhael time nie dlm stroller, layan toys upin dia tue.. hahhaha..

IMG01713-20101225-1658

kat sini mmg bertali arus okeh org datang.. xkan nya lar korang nk tengok ada kerusi yg kosong utk masa yang lama.. sekejapan nnti sure ada yang duduk nk mendaftar..

kalo sorang byr RM15, kalo 10 orang da dpt bape?? kalo da beribu org yang register?? nie yang rasa nk bukak KELAB YATY gak nie.. kayoooooooo acikkkkk!! hahahhaha.. **buang tebiat da!**

IMG01712-20101225-1658

bila da register tue, dpt lar goodies bag dari kelab upin ipin nie.. termasuk gak t-shirt.. tapi kena pilih 1 jer lar.. sama ada nk size budak2 or size dewasa..

register nama miqhael, tapi amek size dewasa.. ape kes?? nie aku da tau, confirm akak aku yg nk pakai sebenarnya.. sape yg excited nk jadi ahli kelab upin ipin nie?? akk aku ke miqhael eh?? hahhhaha..

owh, lupa plak.. disebabkan ktorang register utk kelab upin ipin nie, dpt lagik 1 nombor utk lucky drawwwww!!! yuhuuuuuu..

=)

No comments: