December 30, 2010

Part 5 : Lucky Draw!

hah, okeh..

meh smbung cite upin ipin tue smula ek.. nie part 2nd last.. aku pun kalo boleh nk habiskan laju2 pasal karnival upin ipin nie.. 2nd last nie lucky draw.. last part nnti ape yang ktorang borong kat sana tue yerk..

IMG01722-20101225-1800

masa diorang tgh buat lucky draw nie.. miqhael ngah tdo.. akak aku kan bgi dia susu.. so akak aku ngan ibu stay kat luar.. aku msuk dlm hall nie ngan BIL aku..

ktorang ada 2 nombor utk lucky draw nie.. kan ktorang beli barang upin ipin n register utk kelab upin ipin tue.. so setiap 1 tue dpt 1 nombor lucky draw!

IMG01724-20101225-1807

nie nombor yang aku pegang.. lagik satu nombor BIL aku pegang!

owh yang kat pentas tue, yang tengah2 tue sape ek nama dia.. aku lupa lar.. tapi dia buat suara utk fizi n omet.. korang mesti ingt omet dlam cite geng tue kan?? hah, tue sore dia lar tue..

1st nombor yang dia panggil adalah 4628!! sedih tau aku.. sikit lagik nk kena.. napa lar bukan 2 tue jadi 9! tapi dekat 10 nombor pertama yg diorang cabut, mmg takde sape pun naik lagik.. ater dpt nombor lucky draw dari pagi punya jualan, tapi ptg baru nk cabut kan.. confirm lar yg dtg pagi2 tue da balik!

ada 5 ke 6 hadiah utk cabutan kali nie.. tapi dari 5 or 6 yang diorang panggil tue, dedua nombor kat tgn aku n BIL aku, dedua sipi gilerrrr!! mesti ada slack kat salah satu nombor ktorang.. hahahhaah..

tengah2 buat cabutan tue, my sis ngan ibu aku dtang.. time tue miqhael da bangun da..

so, masa last nombor utk lucky draw tue.. diorang saje nk bagi debaran.. dorang sebut lar nombor tue satu persatu..

empattttt

enammmmmm

aku dlaam hati da 98 plssss!! 98 plsss!!

sembilan

lapannnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!

eh along, betul eh?? nombor kita eh??

betul lar.. g lar naik!

hahhahahah.. nk sngt 98 tapi bila da sebut 98 sendiri yang gabra!

apa yg ktorang dapat?? next entry aku bgtau yerk.. hehehhe.. =)

da naik atas pentas amek hadiah tue sume, siap dia men interview aku lagik.. hahaha..

turun bawah terus gerak kuar..

IMG01726-20101225-1820

tapi benti kat belakang, sbb ktorang layan chicken dance dlu.. memula pelan jer, pastu kemain laju chicken dance nya..

IMG01725-20101225-1820

budak yang suka gigit jambul upin.. hahhahaha..

IMG01728-20101225-1824

ibu aku pegang hamper yang aku dpt dari lucky draw tue.. huhuhu.. amek port ttp nk sebelah upin gak kan..

IMG01729-20101225-1824

bye2 upin & ipin dan kawan2.. seeeeee u nexxxxxttttt time bila ada karnival mcm nie lagik yerk..

=)

2 comments:

Ann Ishak said...

berbaloi tak menunggu hihihihi

yaTy ♥ said...

yer betul!!
berbaloi sangatttt!!
=)