December 21, 2010

Setelah 3 Minggu..

setelah 3 minggu dihurung ke sana ke sini..

baru lar sabtu lepas aku dpt cuci keter akak aku.. hahhahaha.. sian ko kan.. dari putih da comottttt sesangatttt..

eh, jappp!! bukan aku cuci yerk.. anta kedaiii jerk.. org kedai tue yang cuci.. hehee..

IMG01603-20101218-1220

hari sabtu ari tue bangun tdo pukul 11.. hahahha.. gile babas.. nie pun sib bek akak aku letak miqhael atas aku.. kalo tak mmg tak bangun2 lagik lar jwbnya..

ater, mlm tue layan tv smpai kol bape tah.. tak hingat da..

bangun tue terus mandi2 sume, ngam2 kol 12 gak lar baru aku kuar.. sib bek kedai cuci keter nie dekat je ngan umah akak aku.. koser lar nk pegi kalo jejauh kan..

IMG01606-20101218-1229

tinggal kan kunci keter, then lepak kat restoran sebelah tue hah.. sejuk skit ada kipas sume.. smbil tue order makan tengah hari jugak.. tapi tapau jer lar.. tak koser nk makan situ sorang2..

1/2 jam lepas tue baru cantik kete akk aku.. putih bersih da..

chop2.. slalunya kan diorang basuh keter siap ngan buih2 snow tue kat depan kedai nie gak tau..

tapi kali nie aku pegi, da tukar tmpt plak..

IMG01607-20101218-1232

kedai belakang tue plak jadi port utk basuh keter.. siap ngan buih2 snow sume.. da siap bilas nnti, diorang hantar smula ke depan..

nnti yang 2 orang kat depan tue lap bagi kering.. kalo ko suh polish, dia polishkan lar skali..

smpai umah terus mkan yang aku tapau tue.. ater, da mmg lapar kan.. dengan tak bekfastnya lagik.. heheheh..

=)

No comments: