December 21, 2010

Bila Kedai Makan Tutup!

nie kisah last week gak.. aku kan ulang alik umah akak aku time BIL aku outstation.. hari2 mmg ngam2 kol 5 aku kuar lar.. kalo lmbt pn, kol 5.20 mmg aku da kena chow!

then sblm balik umah akak aku, singgah beli makan utk dinner siap2.. kalo akak aku tak beli kat ofis dia, mmg time balik aku singgah beli lar.. slalu aku g pn kat kedai yang dekat ngan umah akak aku jerk..

so, ada lar satu hari nie, restoran yg slalu aku pegi tue tutup! restoran nie mmg tutup ikut suka dia lar rasanya.. pastu call akak aku, dia suh tgk yg lagik satu sblh pump station.. yang kat situ plak baru je nk bukak! koser lar aku nk tgu kan.. padahal time tue kol 6 lebih da..

jadinya cara terbaik adalah?? MCDELIVERYYYYY!! huhuhu..

tepon McDelivery nie mmg guna no aku jer.. coz diorang da ada rekod utk add rumah akak aku.. sng skit..

IMG01596-20101214-1941

ktorang amek set prosperity utk akak aku.. aku pnye plak set spicy chicken mcdeluxe! aku pnye mmg wajib set besarrrrrrrrrrr!! hahhhaha..

air cm  biasa lar, aku tukar amek MILO!

IMG01598-20101214-1942

hah, sape2 yang teringin prosperity tue.. boleh da g QQQ kat McD yer.. da kluar smula.. esok2 habis raya cina, tutup balik da prosperity nie..

aku pnye mood utk prosperity nie lum smpai lagik.. kena tgu time teringin betul2, baru sedapppppp layan prosperity.. owh, miqhael makan hati je tengok mummy ngan mak ngah dia makan burger!

huhuhu..

=)

No comments: