December 3, 2010

Rindu Ngan Bulat =)

huiiii.. lebih 10 hari kot tak jmpe budak nie.. dari sblm aku g kursus lagik.. so g kursus pn mmg ingt kat dia jerk..

nk2 sblm solat subuh tue ada baca zikir ramai2.. pastu ada plak zikir yang aku slalu nyanyi kat miqhael time nk tdo kan dia.. lagik lar bergenang air mata.. **see.. mak ngah ko nie nmpk je cm singa.. hati kemain rapuh lagik**

jadinya hari slasa hari tue, blik keje jer terus zasss g stesen ERL.. tak sabor nk jejak kaki kat umah akak aku.. hehehe.. akak aku pick up kat komuter batu tiga jer..

smpai umah, g amek miqhael dlu kat umah mak cik tue..

IMG01368-20101130-2037

baru 10 hari tak jmpe da mcm2 akal baru dia yerk.. da pandai da men tolak2 muka aku nie hah.. ggit kang baru tau..

owh, dia meniarap da kemain laju da skang.. pantang letak atas tilam sure jam2 tue gak dia memusing..

pastu kemain laju dia gerak ke belakang..

IMG01370-20101130-2037

sambil dia meniarap tue, da tinggggggggiiiiiiii da dia angkat vontotttttt dia.. hahhaha.. mak ngah tengok da mcm org nk wat bumping je adik..

aku ada rekod video dia gerak ke belakang tue..

nnti2 aku kasik upload okeh.. =)

tapikan, aku rasa berat dia mcm da turun jerk.. coz dukung dia mmg rasa dia da ringan skit.. ke mak ngah yg da gagah sgt lepas balik BTN ek?? hahhahaa..

BTN pnye cite aku upkan next week lar yerk.. coz tue panjg sgt.. aku nk kena ingt smula 5 hari tue wat ape.. takde day by day pnye.. aku taram je dlm 1 entry.. baca lar korang entry pnjg tue nnti.. hehehe..

=)

2 comments:

::Em Hej:: said...

ko yang gagah perkasa sebab tu la rasa die da ringan sikit..hihihi..ko angkat berat ke masa BTN tu wei?..hihi..comel la dak kecik nih..

yaTy ♥ said...

hahhaha..
angkat berat lar sgt kan..
anty marniey ble nk jumpe miqhael??