December 2, 2010

Quick Shopping..

sehari sebelum g BTN tue aku smpt lagik g beli barang2 yang tak cukup utk g kursus.. ater, last minute pnye decision kan.. padan ngan muka.. elok2 nama takde dlm senarai, gatal g tepon BTN suh msukkan nama.. hah, ble da ada nama baru mengelupur carik itu ini.. hhehehe.. =p

kiranya 2 hari sblm g BTN tue byk gak lar benda yang tak lengkap lagik..

1. kasut bertutup hitam – kasut bertutup nie aku mmg takde sepasang pn.. kaki aku mmg tak boleh pakai kasut mcm nie.. tak kira lar pesen kasut tue mcm mana.. mmg confirm melecet pnye nnti.. kasut yang jenis tutup depan pun mmg aku tak boleh pakai gak!

2. track suit – aku rasakan, tiap kali aku ada futsal or netball mmg beli track suit.. pastu aku tak tau aku tinggalkan kat mana.. sama ada umah akak aku or umah kat johor.. alih2 time nk kemas beg je, eh2 track suit tinggal 1 jer.. giler ko nk g BTN guna track suit 1 je??

3. t-shirt lengan panjang hitam / putih – alahai, nie lagik lar kesian.. mmg nan hadonya.. yang aku ada kaler pinkkkkkkkk!! boleh dok pakai g BTN?? hehehe..

4. baju kurung putih – hah, ape ko ingt aku ada adik yg sekolah lagik ker?? nan hadonya..

5. kain / skirt labuh hitam – nie lagik lar aku tak penah ada.. aku mmg bukan reti pn pakai skirt2 labuh nie.. yang pendek2 aku reti lar pakai.. hahhahah..

kesimpulannya 5 benda nie mmg wajib ko ada time g BTN.. so hari slasa malam tue aku ajak marniey g JJ Equine.. dgn harapan nk carik ksut hitam n skirt labuh tue.. almaklum lar, kat JJ kan ada Agenda n ape tah lagik satu tue.. kat situ kan ada jual baju ala2 ko nk p ofis kan..

skali hampeeeehhhhhhhh!! ada dijualnya skirt bunga2.. minaweeeiiiii betul lar.. slalu mcm nie kan.. time yang kita nk sgt benda tue, kemain payah lagik nk carik.. time kte tak nk benda tue, bersepah2 jual.. cittt!!

ksut pn hampeh gak.. tengok kat esarli kemain tinggi bebenor tumitnya.. idak ler aku nk membeli yerk. ater tujuan beli kasut tue utk p kursus jerk.. tumit rendah2 sudah.. mmg da tau nk berjalan byk kan time kursus..

jadinya g JJ pulang dengan kehampaannnnnnnnn!! :(

IMG01319-20101124-1426

hari rabu plak masa kat ofis, dengar Kak Mar n Ana ckp nk g Alamanda.. aku ngan muka tak malu pn cakap lar “NAK IKUTTTTTTTT!!” hhahaha..

smpai alamanda dlm kol 1.20 cmtu, terus tuju Cheetah dlu.. msuk2 terus g part track suit..

akak, nk track suit nie 2 pasang eh, warna hitam, size M..

kaler hitam takde lar dik.. tinggal blue black nk kelabu..

hah, blue black pn blh lar kak, 2 ek.. size M..

pastu belek2 plak tshirt lengan panjang kat situ.. aku mmg carik kaler hitam jer..

hah kak, baju nie pn nk 2 eh.. amek yang M..

okeh dik..

settle 4 barang tue, terus bayar n challo g primavera plak..

Ana siap ckp aku shopping mcm beli ikan kat pasar jerk.. hahahha.. siot betul.. tpi mmg ye pun.. takde nk test2 nye.. men sauk jerk agak2 muat..

IMG01318-20101124-1426

kat primavera pn sama gak.. men pusing2 kat part kasut dia yang bertutup n yang tumit tak brapa nk tinggi sangat..

try satu per satu.. nk tengok mana yang selesa ngan kaki debab aku nie hah.. so settle ngan 1 shoe yg very simple..

akak nk yang nie.. size 6 eh..

ble da try size 6, okeh je ngan kaki debab nie, sauk je lar yerk.. tak yah byk bunyi lagik.. heheh..

da dpt ksut bayar lar yerk.. huhuhu.. melayang duit time tue.. boleh claim kan nnti?? hahhaha..

settle kat primavera, terus g tapau mcd.. lunch di ofis sajer lar yerk.. tak smpat da.. ngam2 smpai ofis kol 2..

krenya barang aku g BTN nie mmg sehari sblm g kursus baru siap sume skali ada.. baju putih n kain hitam tue aku pnjam akak ofis jerk.. sib bek dia ada lebih baju n kain hitam.. kalo tak mmg sadis lar yerk..

=)

No comments: