December 20, 2010

Pengantin Lapokkk =)

IMG01566-20101211-1531

nie pasangan pengantin lapok yang verangan jadi pengantin baru.. hahhaha..

nk verangan jadi pengantin baru, tapi siap angkut anak skali nek pelamin, pe cer kan??

korang tengok lar muka miqhael tue.. monyokkkk jerk.. hehhehe..

nie dia baru lepas mandi.. bila dia lepas mandi, automatik mood nk susu dia datang.. tpi tak dpt2 gak.. nie kira baik lar dia buat muka je tau.. sib bek dia tak dok ek ek ek jer..

nie mmg saje nk lekakan dia.. nnti kang bagi dia tdo skali gus terus.. sbb dia kalo tdo siang, mesti dia tdo kejap2 jer.. takde dia nk tdo lama2.. so baik kasi dia ngantuk betul2, pastu baru tdo kan dia.. time tue bunyi ape pun dia tak heran da..

=p

2 comments:

SURIA AMANDA said...

Kira ok la tu yaty...teringat kenangan jadi perantin dulu...

Me said...

hahaha..bagi la can yati kt akak ko..
sian gile muke bdk mok mcm rase tidak diperlukan je..