December 10, 2010

Mak Cik Anne

sblm balik dari OU tue, masa nk turun ke ground floor utk pulangkan kereta tolak Qistina tue, aku ternampak gerai Mak Cik Anne nie..

kebetulan plak mmg ngah lapar giler.. laju je lar aku singgah.. huhuhu..

IMG01443-20101205-1426

biasanya aku mmg singgah carik Mak Cik Anne nie jer.. tak reti lar nk menerai yang lain.. wpun ada mcm2 pilihan gerai lain lagik kan..

IMG01444-20101205-1427

biasanya aku akan amek set yang 1 pretzel skali ngan air tue.. tapi sbb kali nie tak rasa haus, rasa lapar je yang lebih kan.. so aku angkut 2 pretzel terus..

and pilihan aku mcm biasa lar.. mesti aku amek ALMOND pnye.. sumpah, aku tak penah try yang lain pn.. dari mula2 aku kenal Mak Cik Anne nie, mmg almond je yang aku beli..

ko ckp lar pun perasa nie best.. perasa nie sedap.. owh, tidak aku tergoda utk mencuba nya..

=)

No comments: