December 3, 2010

Disember Sgt2 Dialukan..

morning sume..

pejam celik pejam celik da msuk bulan disember kan.. msuk jugak bulan last utk tiap2 tahun..

disember kali nie mmg aku nntikan sgt2.. sbbnya adalah yerk.. biar jadi rahsia aku jer.. hehheeh..

da masa utk aku gerak ke depan.. tak mo da pandang2 belakang lagik.. nothinggggg daaaaa.. susah cmne pn, insyaAllah aku cuba lupakan ape yang da jadi.. **harap2 boleh lupa lar yerk.. kalo tak, korang carik lar aku kat tnjung rambutan sana.. confirm meroyan sesorang kat sana**

december 2010 calendar

welcomeeeeee disembeeerrrrrrrrr!!!

=)

kalo aku bergelak ketawa, tak bermakna dalam hati aku berbunga riang..

kalo aku maki hamun, tak bermakna dalam hati aku penuh kebencian..

kalo aku wat report polis, lu pikir lar sendiri!!

siapakah diantara kita

dengan rela menjadi pendusta

siapakah dulu membina harapan

dan siapa yang memusnahkan impian

tanpa sebab dan alasan

kau lahirkan perasaan

bagai taufan tiba2 datang dan menghilang

3 comments:

HarLisz said...

Aku suka lagu ni..sedih ok...

princeduyong said...

disember mmg best...bulan utk habiskan cuti..

yaTy ♥ said...

lis,
makan dlm okeh lagu tue..
org tak paham bahasa je akan buat2 tak paham..
tul tak??

prince duyong,
hah betul..
meh2.. habiskan cuti..
eh, rugi lar..
leh carry forward ke next year!
=)