December 15, 2010

Lunch Date With My GFs

settle beli buku miqhael.. terus tuju g port dating ktorang.. hahahha..

kali nie pilih lepak2 borak kat food court je terus.. mls da nk pkir tmpt lain..

smpai kat food court tue, mira n farah da ada.. aku smpai serentak ngan lis n betty.. tue pn kebetulan terserempak masa nk gerak ke food court.. heheh..

IMG01536-20101210-1322

aku makan lauk ikan pari + lala ngan nasi putih jer.. da tak tau nk makan ape lagik kat situ.. lis da pesan da sila order lain dari menu yang slalu aku order.. siot jer.. sbb dia da bosan tgk aku makan sizzling yee mee.. hahhaha…

IMG01534-20101210-1320

smbil makan smbil bergosipppppp!! huhuhu..

nie acara wajib yerk.. hahahha.. tak lar.. bukan gosip ape pn.. citer2 pasal hal memasing.. paling byk story si farah lar.. tue yang beria dia bercerita tue.. heheh..

IMG01535-20101210-1321

mak yong yang tekun mendengar..

owh, byk2 crita diorang.. majoriti sumenya aku ketinggalan ketapi.. ko nie duk kat negara mane yaty  ek? org da smpai S, ko baru smpai F.. :(

mcm2 crita yang kuar.. eh2, baru pasan.. yang lepak2 ngan aku nie sumenya bini org.. hihiih..

pot pet pot pet.. kol 2 baru msing2 angkt vontot dari food court..

IMG01537-20101210-1408

then singgah kat Auntie Anne’s.. mak yong nie teringin nk makan.. da teringin, bwk lar singgah kan.. mak yong lagik sorang pn beli gak.. hehhee..

mira pegnen da 5 bulan ++ kot kalo tak silap aku.. betty plak baru 2 bln lebih..

fara n lis.. sabar ek.. lum ada rezeki korang.. Insya-Allah, 1 hari nnti ada rezeki korang berdua utk pegnen.. sape2 yang mulut cm puaka tue, korang wat tak dengar jer, wpun ayat diorang menyakitkan hati.. skang nie honeymoon sakan dlu.. usaha lebih skit.. eh, lebih banyakkkkkkk.. chayoookkk chayoookkkkkk!! =)

IMG01539-20101210-1409

perut mak yong nie boleh tahan gak lar besar nya.. padahal baru 5 bulan.. aku rasa anak ko lelaki lar mira..

cecece.. terus jadi nujum pak belalang plak kan..

=p

5 comments:

Lisz said...

terasa nk mkn kt alam la..jom yati..hahah

Diy Wedding Dreams said...

wah..best jer klu dpt join ritu...tp skt pale yg teramatla...huhuhu..nex time roger2 g ek..

yaTy ♥ said...

lis,
jumaat lar wei..
kang rushing nk balik kol 2..
ok?

ekin,
hahaha..
xpe2.. memahami masalah ibu mengandung nie..
next time yerk..
=)

Beti said...

wajib khusyuk okeh..byk cite tergempar..hakhakhak..

yaTy ♥ said...

hahahha..
sib bek tak bergegar kat situ kan..
=p