December 17, 2010

Menahan Kegelian

masa kazen aku ngah bersanding amek2 gambar sume tue.. kan ktorang duduk kat side tepi lagik satu tue kan.. miqhael pn da berlenggeng nk mandi.. tapi takkan lar nk bagi dia mandi time tue gak..

kte kasik diorang bergambar ngan pengantin dlu.. ble sume da kuar utk makan, pengantin pn da kuar untuk makan, baru aku ngan akak aku mandi kan miqhael..

tapi sementara nk tgu diorang settle bergambar sume, saje lar akak aku cium gomol2 miqhael..

IMG01560-20101211-1313

tengok lar muka budak takde perasaan nie.. kena gomol kaw2 pn, xda nye dia nak menolak2.. menadah muka dia lagik ada lar..

IMG01559-20101211-1312

wpun dia geli ke ape ke kan, muka kena maintain comel.. hahahah..

aku suke men geletek2 dia smbil gomol2.. aku buat mcm tue pn takde nye dia nk geli2 ke ape.. paling tidak pn dia gelak sekuat hati dia..

IMG01562-20101211-1314

suka tengok pic nie..

comel gilerrrrrrr.. eh jap, miqhael je yang comel yerk.. kang mummy dia perasan sama!! muahahhaah..

=p

3 comments:

sw33tdarling.com said...

hahahaha.. puji mummy dia sekali pun, apalah salahnya... Inviting You To Join Give Away PILIH THEME BLOG

zac zirwan said...

lama tak bekunjung ke sini..hehe

yaTy ♥ said...

kak amy,
ngak boleh..
kang mummy dia perasan sgt.. ehhehe..

zac,
tima kasih singgah sini..
sila lar berkunjung lagik yerk..
=)