December 27, 2010

Kain Pasang 4 Me..

hari slasa ari tue g pasar tani kat depan MOF tue..

aku cm biasa lar yerk.. g time malam.. koser lar balik keje tue nk g berhimpit2 kat sna.. parking pun mmg konfem penuh gak kalo g time keje..

jadinya kol 8 lebih aku kuar ngan hosmate aku..

pusing2 carik makanan sume.. pastu jalan2 kat tmpt jual kain pasang..

IMG01659-20101221-2219

IMG01660-20101221-2220

jalan pnye jalan terus smbar 2 psang kain.. hehehhehe..

kalo kat pasar tani, aku mmg beli yang mcm nie jer.. coz kain dia tak mengecut..

eh, baju kurung yang aku g beli kat Jakel untuk raya ari tue, kain dia mcm haprakkkk okehhhh!! kan aku beli baju kurung cotton ready made punya.. raya baru je bape bulan berlalu kan, boleh skang aku pakai da jadi senteng?? kain senteng, lengan baju senteng, baju siap melekap ikut body lagiiiikkk!! nampak sgt kain dia jenis mengecut bila basuh.. hampeh betul..

beria je beli kain pasang kan.. mcm lar ada tailor nk hantar.. hahahha.. aku malas lar nk bwk balik jb.. nnti kang confirm 3 4 bulan lagik baru aku dpt pakai.. sbbnya bukan every week aku balik jb pun..

mane nk anta?? sape pandai jahit baju kurung?? angkat tangan cpt.. huhuhu..

=)

2 comments:

Lyn Yusoff said...

Kak Lyn teror jahit baju..
tapi klu org nak suh wat baju kurung, mungkin jadi skirt kot. Hahahahahahaha..

klu nak hantar kat tailor kak lyn.
murah2 jer...
selesa pun selesa..
jgn lepas tu sombong dgn kak lyn sudah.. tettttttttttttttttttttttttt

yaTy ♥ said...

kak lyn,
kalo gaya gitu, 1 pasang baju kurung leh dapat 4 skirt lar jwbnya.. hahahah..
kalo da anta kat tailor akak, pastu sombong ngan akak, tak kenang budi le jawabbbbbnyaaaaa!
hah, nk teeetttttttttttttt kan jugak!
aci kan?
huhuhu..