December 27, 2010

Rapunzel 3D @ Mid Valley =)

last week hari rabu ktorang p meronggeng smpai ke Mid Valley!! nie sume gara2 nk tengok Rapunzel 3D!

actually da plan dari last week nk tgk rapunzel 3D nie.. bila hari rabu tue, sorang kena p course, sorang lagik ada meeting kol 4 baru start.. aku plak jadi tukang survey time utk movie..

prung prang prung prang.. yg dua org lagik kata okeh! boleh jer.. no hal! so aku beli ticket online terus utk ktorang bertiga.. 3D pnye pasal, ke midvalley lar kita yerk..

IMG01664-20101222-2000

aku balik umah dlu petang tue.. mandi sesiap sume.. pastu tgu kak zura msg bgtau yg meeting dia da settle.. kak zura msg jer, aku gerak g ofis, then nek 1 kete je p MV.. ain gerak terus dari ampang.. coz da alang2 dia ada course kat sana, dia balik umah sana je.. mlm tue tunang dia anta ke MV..

IMG01666-20101222-2014

IMG01667-20101222-2014

IMG01669-20101222-2015

smpai MV terus tuju tmpt wayang.. coz janji nk jmpe situ.. ain da collect sesiap tickets.. then terus g food court.. memasing da kelaparang..

owh, movie ktorang kol 9.. dkt2 kol 8 cmtu ktorang da smpai.. alang kepalang ada masa lama lagik, bek g makan benda yang mengenyangkan terus..

otw nk ke food court tue, benti jap kat tetengah tue menjenguk ke bwh.. ada pertunjukan sempena ngan krismas.. deko dia meriahhhhhh gilerrrrr!! siap ada musiz box yang besarrrrrrrrrrrrrrrrrr sgttttt!! tapi aku lupa nk snap.. hehhehe..

aku just makan char kuey tiaw without taugeh! sng skit ckp awal2 tak nak taugeh.. tak yah bazir masa nk tolak taugeh ke tepi.. huhuhu..

IMG01672-20101222-2057

ngam2 ktorang abis makan, gerak g wayang nombor hall ktorang da nyala2.. means da boleh msuk lar kan.. laju je lar memasing. excited okeh!! lagik2 nk p collect spec baru.. hahhahaha..

IMG01675-20101222-2059

spec nie wat g holiday boleh?? hahahha..

aku ngan ain stay kat luar dlu.. tunggu kak zura ke rest room.. pening lar org yang bg spec tue dok layan pertanyaan ktorang.. nsib ko lar bang yerk!

IMG01678-20101222-2103

da msuk dlm pun, iklan dia tue kemain lar lama.. nk hilangkan bosan, ktorang men je tangkap2 gambar.. hahhaha..

bila da nk start, baru reti nk duk dendiam kasik fokus cite rapunzel tue!

mmg berbaloiiiiiiiiiiiiiiiiii pun lar cite rapunzel nie.. lagik berbaloi sbb layan 3D.. besttttt sgttttt cite dia.. wpun cite kartun jer.. =)

kalo korang bosan2, nk cerita yang boleh hiburkan hati korang, g tengok rapunzel yerk..

owh, mlm tue aku tdo umah kak zura jerk..  ater, balik dekat kol 11 kan, koser lar aku nk blik putrajaya..

=)