December 8, 2010

Mari Bumping Bersama

hari tue kan, mak ngah kita kena g kursus BTN tau 5 hari.. kalo da g kursus mcm tue, mesti lar dia ada senam2 sume kan..

pastu masa mak ngah kita da balik, bila dia crita2.. kita pun boleh buat lar mcm yang mak ngah kita buat kat kursus BTN tue..

tak caya?? cuba tengok nie..

mine!3515

hah, nie kalo gaya utk org perempuan bumping..

mak ngah kita kena buat gaya mcm nie lar hari tue masa ujian kecergasan kat BTN tue.. tapi kita tau mesti vontot mak ngah kita lagik over.. hahhahaha..

tapikan, kita kan boy.. mesti lar kena buat gaya yang gagah perkasa macho lagik kan..

mine!3516

hah, mcm nie baru lar machooooooo skittttt.. eh, macho banyakkkk.. betul tak??

cpt2 nk suh kita bumping bape kalli?? kita da terror nie..

daddy, nk lawan bumping tak?? nnti perut daddy leh kempis skit.. hahahahha..

=)

skang nie, budak kecik nie pantang je kalo letak kat bwh.. memang laju je dia meniarap pastu eksyen dok angkat vontot dia tinggi2.. ada video dia, later2 aku upload k.. mesti korang terbahak2 tengok nnti..

=p

2 comments:

HarLisz said...

comey...tgn dia mak aii..debab tu..geram je nk gigit2..

sw33tdarling.com said...

hahahahahaha