December 24, 2010

New Touch n Go!

hoooooorrreeeeeeeeyyyyyyyy!!

aku da dpt kad touch n go baru.. kali nie perjimatan bergandaaaaa coz kad touch n go tue tak payah beliiiiiiiiiiiii!!

dapat freeeeeeeeeeeeeeee!! =)

kad touch n go aku yang lama aku da lantinggggg cmpak dlm dustbin.. hari dpt kad touch n go baru nie, hari tue jugak aku terus lanting.. hahahha..

eh, nie bukan kes dpt yang baru, lupa yang lama yerk.. nie aku lanting sbb kes yang masa g BTN tue.. smpai skang mmg aku tak top up pun kad tue.. sbb aku tkut aku top up nnti, dia potong terus.. hehehhe..

IMG01651-20101220-1217

nie lar kad baru aku.. huhuhu..

PSTM nie projek kt seksyen ktorang yang baru je settle.. last week baru buat dia pnye exit conference..

so sape2 yang terlibat, wpun penglibatan ko secoit jer, ttp dapat kad ini..

cantiiiikkkkk.. lain dari yang lain.. huhuhu..

next aku tunggu touch n go gmbar aku ngan miqhael plak.. yeaaahhhh!!

=p

No comments: