January 7, 2011

Hantu Kak Limah Balik Rumah!

perrggggghhhhhh!!! lama gilerrrrr aku peram citer nie.. hahahhaa..

masa yg aku tengok final bola Suzuki AFF tue, kan aku ada ckp yang aku baru balik dari tengok wayang kan?? hihihh.. nie lar kisahnya..

actually, hari tue my boss ada meeting kat kuching sana.. so kat ofis pun takde benda gak.. then petang tue ada meeting unit lain utk projek diorang.. aku pun saje je lar join meeting tue.. ater, da takde benda nk buat kan..

movie ktorang kol 5.30.. aku smpai dlu kat alamanda..

IMG01811-20101229-1708

smpai2 terussss g amek ticket.. coz da byr siap2 thru online kan..

owh, ktorang tengok bertiga jerk. cm biasa lar, aku, ain n kak zura!

IMG01812-20101229-1730

pastu beratur g beli pop corn n hot dog sesiap.. diorang da pesan kat aku dlu, so aku beli kan skalli harung.. sng citer.. tak yah nk sorang2 g beratur..

settle beli nie, aku tunggu minah berdua tue smpai.. ngam2 5.30 diorang smpai.. so terus msuk dlam panggung..

mmg terbaik lar yerk, msuk dlm panggung tue pun ngam2 citernya nk start! bagussss2.. tak payah layan iklan2 dia tue.. hehehehe..

Hantu_Kak_Limah_Balik_Rumah

ktorang tengok citer Hantu Kak Limah Balik Rumah!! akhirnyaaaaaa.. dpt gak okeh aku tengok.. nie pun lepas bapee kali dok pasak2 kat tlinga diorang berdua tau..

tau tak korang kitorang beli tiket online nie hari ISNIN pagi okeh.. ingtkan nk tengok hari slasa pnya tayangan, skali udah sold out okeh! tue yang terus beli siap2 hari rabu.. wpun tau mlm tue ada final bola, nvrmnd lar yerk.. ttp gak nk layan cite nie.. tue yang laju je beli kol 5.30 pnye tiket.. hehhee..

owh, citer dia mmg kelakar nk mmpuuuuussssss!! penat aku ketawa dari mula smpai habis.. mmg lar ada part yang seram gak.. tapi dia pnye seram, seram yang kelakarrrrr.. hhehehe..

kluar VCD dia nnti, sure aku nk perembat lar.. tngok ulang2 pun confirm tak bosan..

owh, sbb citer nie gak, aku tak mo da nyanyi laju enjit2 semut tue pada miqhael lagik da.. sbb dalam citer nie kak limah tue pun nyanyi lagu enjit2 semut.. so, kalo aku nyanyi pada miqhael nnti, sure akuu terbayang kak limahhhhhh!!

bila VCD dia mau kuar ek??

No comments: