January 21, 2011

Buli Mummy =)

last week, hari ahad malam tak silap aku.. mlm tue ada kwn BIL aku datang umah.. so lepas diorang da balik tue, akak aku ingtkan nk tdokan budak kecik tue hah..

skali tak dan kooooo.. dia dok sibuk nk meleserrrrrrr kat orang jerk.. hahhaah.. akak aku da buat rules baru dalam umah tue.. rules dia..

‘sape2 yang tengah main2 dengan miqhael or tengah pegang miqhael, then time ngah main2 or pegang2 miqhael tue, dia wak wak.. sila cuciiiiiiii wak2 dia..’

bongok kan rules akak aku nie.. hampehhhh tau.. sbb nya dia bengang asal miqhael wak2 je dia yang kena cuci.. hahahhaha..

IMG02185-20110116-2307

aku dulu2 masa dia kecik, aku cuci lorhhh wak2 dia.. tapi sejak da bagi dia makan beberapa bulan nie, aku tak sanggup da nk cuci.. wangggggiiiiiiii semerbaaaaakkkkkkkk!! hahahha..

cian ko kan miqhael.. =p

kebetulan malam tue, mmg takde sape yang pegang or main ngan dia.. dia dok merangkak sorang2 kat dpn tv.. belah kanan dia BIL aku, kiri dia akak aku.. aku duk atas kusi.. pastu tengok dia meneran semacam.. terus tetiga cakap..

‘hahhhhh.. A’el wak2.. ayo.. xda sape nk cuci..’

pastu akk aku kata kat sape yang miqhael pegi, org tue yang kena cuci.. skali boleh straight je kat aku kan.. kena lar aku yang p cuci..

da settle pakai kan dia pampers n sluar smula elok lar dia main terus kan..

IMG02187-20110116-2307

sesi membuli mummy dia.. dia kan pantang nmpak org baring.. laju je lar dia nk memanjat..

IMG02188-20110116-2308

dia main landing je kepala dia tue.. bukan dia kesah pun kalo terhantuk ngan kepala org lain..

IMG02189-20110116-2308

lagik dia dengar aku sorak kat atas kerusi tue, lagi syoookkkk dia sondol2 mummy dia..

IMG02190-20110116-2309

hadiah utk mummy dia.. hahahha..

agak2 dia buat ape?? hehhehee..

dia msukkan hidung akak aku dlm mulut dia.. confirm lar meleleh2 air liur dia kat hidung akak aku tue hah..

next time kte buli org lain eh A’el.. huhuhu.

=)

No comments: