January 10, 2011

Demam + Selsema

IMG02009-20110107-2208

budak tecit nie demam + selsema..

aku smpai umah akak aku mlm jumaat ari tue, menyengih2 je dia nmpak aku..

baru gomol2 kejap, da meleleh air hidung nye.. badan pn panas skit..

tapi skang da better.. akak aku ngan BIL aku da bawak g hosp smlm..

wpun dia demam n selsema.. takde lar byk songeh pun.. geram okeh aku tengok dia.. demam tak byk songeh.. selsema tak byk songeh.. sume2 lar tak byk songeh..

aku suka kalo time dia tak sihat.. sbb nnti manja dia berlebihhhhh sesgtttttt!! nk melepek je kat kita..  hehhehe.. tapi takde lar aku nie smpai kejam sgt dok mintak dia tak sihat jer kan.. melampoooo ooo gituw..

owh, hari tue aku ada bgtau yg dia sng makan ubat kan?? hahahhaha.. silappppp lar weeeeiiiiii.. ubt pn da payah dia nak makan.. ko ikut pangai sape nie A’el tak suka maka ubatttt??

=)

2 comments:

Ann Ishak said...

ikut pangai mak ngah kotttt

yaTy ♥ said...

hahahha..
mana tau nie ikut pangai mak ngah dia..
hihhihhi..
=)