January 26, 2011

JM Beriani @ Tesco

hari sabtu last week BIL aku kena p mengajor.. so class dia dari kol 1 smpai 6.30 ptg..

ktorang kat umah mmg membongkang depan tv.. hahahah..

plan ngan my sis nk p tesco tgh hari tue.. skali miqhael plak tdo kemain lena lagik.. kol 3 lebih cmtu baru dia bangun.. ngam2 je dia bangun ktorang pun bersiap2 lar utk kluar..

perut time nie pun da kruk krak kruk krak kelaparan.. hahahha..

mine!3610

smpai kat tesco p carik tmpt makan dlu.. food court of coz lar tak mau pegi.. coz tak byk pilihan.. so yang ada KFC, JM Beriani or Chicken Rice Shop..

KFC ngan CRS da slalu aku makan kan.. so baik pilih JM Beriani.. tak penah lagik rasa JM Beriani nie..

mine!3609

budak kecik nie memula dlm stroller.. dia mmg pantang kalo duk dlm stroller tapi tak bergerak.. cpt je lar dia nk menjengah kan.. tue yang smpai terangkat2 kepala ngan kaki.. hhehehe..

mine!3611

nie menu ktorang.. aku plih beriani kambing.. akak aku plih beriani ayam masak merah..

sirap bandung was mine.. my sis amek Teh 3 layer tue..

owh, air tue mmg tak leh masuk kat tekak aku lar.. bukan sedap pun.. aku rasa skit jer.. pastu kim slam lar nk rasa lagik..

mine!3615

utk miqhael akak aku g belikan kentang putar kat KFC tue.. tapi skali bukak panas lagik.. terus ktorang pun kasik dia makan nasi beriani tue.. tapi nasik je lar.. melampo lar kalo kasik ngan lauk skali kan..

gitu lar gaya dia kalo da geram sgt.. ape je yang dia dpt gapai dia cengkam!! tangan berjalan, mata tetap pandang kamera.. hehhehe..

mine!3616

lunch kat sini adalah dibelanjaaaaa oleh akak aku.. hahahaha..

settle makan ktorang masuk membeli belah dlm tesco plak.. plan nye mmg nak carik barang utk miqhael.. ape lagik kalo bukan mainan dia kan..

smbil2 tue carik gak barang2 rumah..

owh, tau kah korang kejadian yang terjadi kat tmpt mainan dia tue??

untitled

kan dia duduk dlm stroller tue tak pakai belt dia kan.. coz dia mmg rimas.. so bila smpai kat tmpt mainan dia tue, mcm dia memandang ke arah mcm yg aku lukis kat atas..

akak aku dok belek2 mainan kat rak belah kiri tue.. aku dok belek2 mainan kat belah kanan.. time belek2 mainan nie aku dok tunjuk2 gak lar ngan akak aku.. mmg tak hiraukan miqhael langsung!

skali bila akak aku p kat stroller dia, dia da turun okeh dari stroller tue.. bertuah pnye budak.. baik je dia landing kaki nk cecah kat lantai da.. berderau darah ktorang berdua.. terus dukung dia jap..

mine!3617

da kau buat mummy ngan mak ngah ko berderau tadi, sila lar duduk smula dlm stroller yerk.. kali nie kasik pakai itu belt! nie muka senyum terpaksa..

mine!3618

lepas tue dia da buat muka bengang da.. takde nye nk kesian2 lagik da yerk.. duduk dlm tue diam2.. sepanjang pusing dlm tesco tue mmg mulut dia bising sbb kena duk dlm nie jer.. smpaikan ada akak 2 orang kat tmpt susu tue pun tegur dia..

disebabkan takde mainan dia time nie, hisap jari kaki pun da kira okeh sangat! hahahhaah..

settle byar sume, turun bawah g beli cool blog plak.. eh, kat tesco da ada cool blog okeh.. sangattt coooollllll!! pastu terus challo balik umah.. kat parking keter boleh tak dedua lupa cmne nk tutup stroller.. ater, slama nie tue keje BIL aku.. terus col dia tnye nk tutup mcm mana.. hahhahaha..

smpai umah kol 7! BIL aku da tunggu kat lif sesiap.. terkejut dia tgk ktorang dok borong sakan.. hahahhaa.. itu lar untungnye BIL aku tak ikut.. kalo tak asik kena audittttt jer.. muahahhahah..

=)

No comments: