January 5, 2011

Bercanda Di Petang Hari..

program ktorang lepas settle beli coconut shake adalah mencarik port lain utk lepak2.. hehhehe.. pepanas buta pun nk jugak g lepak2 lagik.. belasah je lar yerk..

memula ktorang pusing2 area kampung tue dlu..

IMG01867-20101231-1633

hah, agak2 korang tue kawasan ape tue??

IMG01868-20101231-1634

kampung ain nie dekat gilllleeeerrrrrrr babassss ngan Kem Terendak nie.. kem terendak nie pun mmg lar besarrrrrrrrrrrrrrrrrrr sesangattttttt!! ktorang men lalu jer area sini.. konon2 nk p cilok jalan belah tepi sana utk ke pantai lain.. skali jalan tue tutup darrrr!! pusing lar smulaaaa..

IMG01856-20101231-1610

sudahnya kte melepak kat area laut jugak.. tapi nie tak sama kawasan ngan laut yang mula2 ktorang pegi.. laut yang memula ktorang pegi, aku tak nampak pun org mandi..

ke sbb ktorang pegi tue mmg tengah hari buta, tue pasal takde org mandi?? hhehehe..

tapi kat laut nie merata2 org mandi.. gilerrrr betulll.. panas terik kot nk mandi laut.. kalo redup takpe gak.. mmg aku join mandi skali.. hahhaah..

IMG01857-20101231-1611

memula ktorang lepak dalam keter jer.. parking keter ngam2 bawah pokok.. so redup lar jugak.. smbil2 tue dok tengok orang mandi manda kat laut nie..

kat area nie ada gak dia buat mcm pangkin tue.. tapi sume pangkin yang ktorang jumpa penuh je ngan orang.. tue yang dok lepak borak2 dlm keter jerk..

20 mins je ktorang dlam keter, pastu aku ngan kak zura da kebas vontot..

jom2.. turuuunnnn!! main airrrrrr!!

IMG01858-20101231-1612

konon2 nk main air gini jer lar…

sopan lagik.. siap ngan selipar bagai kan.. hehhehe..

IMG01864-20101231-1617

sekejap jer… pastu terus cmpak slipar ke belakang, lipat kaki sluar.. masa utk mainnnn airrrrrrrrrrrrrrr!!! yeaaahhhhhhh..

kalo korang nk tau, aku just duduk kat gigi air laut tue jer.. tapi nnti mmg confirm aku akan ke tengah skit.. sbb bila ombak dia smpai, ko mmg akan bergerak ke belakang skit..

pasir dia pun sgt lar halusssss… best gilerrrr pijakkkkk!

IMG01861-20101231-1614

datang je ombak, terus air tue jadi paras lutut aku.. padahal masa aku msuk air nk kena kaki pun segan2 jerk..

IMG01862-20101231-1615

cpat2 larik smula naik ke atas..

padahal pakai sluar da mmg senteng.. nk main air punya pasal senteng kan lagik smpai paras lutut.. tue pun tetap gak basahhhhhh sluar aku.. muahahhaa..

DSC01904

korang agak2 aku tengah buat ape tue??

hahahhahaha..

aku sbnrnya tengah pikir cmne aku nk pakai slipar tue.. tapi tak mau bagi pasir melekat2 kat kaki..

kak zura time nie da naik da.. aku tengok dia buat mcm sng jer.. yang aku kemain lar beriya memikir.. yang tak tahan tue, siap pakai sebelah dlu.. pastu letak kaki yang ada slipar tue dlam air, ksik pasir dia keluar ikut air skali.. pastu terkangkang2 pijak kat pasir yang kering.. pastu baru buat kaki lagik sblh.. skali nk buat tang kaki yang sblh lagik tue, dan2 ombak yang kuat skit smpai, habis kena pasir smula dedua kaki aku..

diorang berdua kat atas bantai gelak jer.. muahahahha..

DSC01906

yeeeeaaaahhhhh.. berjaya akhirnyaaaaa!!

tak yah lar tau aku buat cmne yerk.. bila aku ingtkan balik pun da mcm budak tak cukup umur je perbuatannya.. muahhahaha..

ktorang kat sini dekat 2 jam gak lar.. pastu bila da takde benda nk buat sgt, terus pegi umah mak cik ain.. sje je g melawat..

pastu ktorang g tengok rabbittttttt!!

cm biasa lar yerk..

nextttt entry nnti k.. c ya’!

=)

No comments: