January 12, 2011

Jagung Bakar Paling Marveleeeessss

settle layan coconut shake, ktorang ada singgah 1 port lagik.. tapi yang nie aku skip dlu lar yerk.. coz ada pics kat hp akak aku, aku lupa nk transfer ke lappy.. skippppp dlu yerrrrkkkk!!

so, kte terjah ke port terakhir yang ktorang singgah.. akak aku siap plan okeh nk balik kena ikut laluan mana.. huhuhu.. balik sila ikut laluan yang exit tol simpang ampat!! sbb kat situ dia nk suh singgah beli jagung bakar yang marvelesssssss!!

IMG02050-20110108-1717

time beli jagung bakar nie, kwn BIL aku yg turun g beli.. aku nk snap gambar pun, ktorang kat dlm keter nie jauh bebenor.. pastu terlindung ngan kter2 yang parking kat tepi tue..

tapi gerai jagung bakar nie mmg ramai giler oranggggg!! benti kat sini pun dekat 1/2 jam okehhhh!! kalo tak silap aku gerai dia sebelah ngan petronas..

IMG02049-20110108-1711

dak kecik nie pun ktorang siap passing ke depan.. biar dia duduk men sorang2 dlu.. hahahha.. dia kalo duduk stil kena perati kan lagik.. coz kadang duduknye tetiba da senget.. heheheh..

IMG02051-20110108-1723

smpai je kawan BIL aku, ayat pertama yg dia ckap adalah “mak aih.. byk nye org beli jagung kat sini!”

ramai ke org yang Q dpn ko??

tak ramai pun.. tapi kalo da sorang beli 5, sorang beli 8, sorang beli 10.. smpai turn aku je kena tunggu dia bakar smula.. sabor jer lar..

ahhahahahha..

yerrrrr.. kalo tengok yang Q kat dpn gerai tue, mmg tak ramai mana pun orang.. tapi kalo da masing2 beli smpai 5, 8, 10 sume, hah, sendiri mau pk lar yerk marvelesssssss jagung bakar dia cmne..

otw tue jugak aku ngan akak aku balun makan jagung kacang.. miqhael jeling2 je ktorang.. hahaha.. bagi dia rasa skit jer.. dia kan pantang kalo sua2 makanan kat mulut dia.. confirm menganga jer dia.. heheheh..

kenyanggggg gilerrrrrr makan kalo g melaka nie..

=)

No comments: