January 25, 2011

Lunch @ MarryBrown

da pusing2 dalam textile walk tue, mmg tak nampak tmpt lain utk makan melainkan MarryBrown nie.. MB pun MB lar.. da lama gak tak pekena MB.. asik2 McD n KFC jerk..

so kali nie kasik layan MBBBBBBBBB!!

IMG02237-20110121-1324

menu dia pun da memacam yerk skang nie.. serius wei aku mmg da lama tak makan MB nie.. rasanya sejak habis zaman sekolah dlu kot.. coz dlu time sekolah, asal hari jumaat jer g sekolah ke main awal.. tapi g jalan2 kat pekan Masai dlu..

so tiap kali mmg balun makan MB or kat tmpt makan U & Me.. hahhahah.. org da balik solat jumaat nnti baru ramai2 kerumun kat bus stop nak nek bus g sekolah.. pastu berderet2 lar melintas jalan nnti.. kenangan betul!

IMG02239-20110121-1329

ain layan mee kari ayam..

IMG02241-20110121-1330

sibuk lar tangan ain nie.. kak zura plak layan ‘Chic a Licious’ nama tak agak2 ko.. agak2 korang Chic a Licious tue ape?? bagus gak ain halang ngan tangan dia.. hehhehe

Chic a Licious tue ayam goreng gak.. tapi dia curah ngan sos blackpepper or sos mushroom.. blh plih nk mana satu.. konon2 mcm chicken chop lar jugak.. tapi nama kena lar kasik gempakkkk skit..

IMG02240-20110121-1330

nie pilihan aku?? mmg tak menarik pun.. dari aku amek menu yang bukan2 tue, baik lar aku amek yang basic nie jer..

fries tue mula2 aku nk tukar dengan fries yg curly2 tue.. tapi ngakkkk bisaaaa sihhhh!! belasah je lar fries nie pun..

=p

No comments: