January 19, 2011

Breakdown

keter akak aku yang slalu aku bawak tue breakdownnnnnn!!!

smlm masa nk g kejer, aku start x boleh2.. sah lar ada prob tue..

Breakdown20071006

sib bek dia buat hal kat parking umah.. kot lar tengah jalan ke kan.. tak memasal jerk..

tapi pelik gak.. ape masalah dia ek.. nk kata aku tak tutup lampu.. aku smpai umah sblm pkul 6.. bila masa yang aku bukak lampu keter kan.. citer2 kat marniey mlm tadi, dia ckp lar ari tue keter dia pun sama.. tak leh start gak.. rupanya bateri da kiokk!

smlm BIL aku suh try guna jumper dlu.. tapi kalo jumper nye ada, tapi takde orang nk buat mcm mane?? hahhaha.. nk mintak tolong husband ekin pun, smlm husband dia OT.. dkt kol 11 baru balik umah.. xkan nk kacau org penat2 kan..

nampak gaya mmg kena tunggu BIL aku datang lar nnti..

p/s: pic credit to googleeeeeeeee!

No comments: