January 27, 2011

Apa Ada Dalam Handbag Kamu??

alahai.. cik kak oiiii.. da pandai yerk ko men tag2 orang kan skang nie.. **tak yah clik link tue yerk.. coz kawan aku nie da private kan blog dia.. ater nyamuk byk sgt nk masuk kelambu dia kan.. bek lar kasik tutup ketat2**

da mcm salah satu slot dlm Fuuhhhhhhh tue jer.. ko nk jadi Bet Ashari ker?? hahhahaa..

da ko tag, aku pun buat lar yerk.. alang2 tengah kekurangan entry nie kan.. sib bek ko buat tag nie kan.. muahahhaa..

IMG02354-20110127-0642 hah, skang nie p keje aku bawak beg nie jer yerk.. takde da handbag aku yang gemok2 besar2 tue da..

handbag2 tue sume aku bawak time jalan jer.. p keje mmg nie jer yang aku angkut..

eh, nie pun bkn handbag yerk.. nie beg perfume.. terang2 tulis kat situ GIVENCY pnye perfume.. tapi ada aku kesah?? asal aku leh sumbat benda2 yang penting jer kasik muat dlm tue.. hehhehe..

so, confirm beg aku paling kecik antara beg korang sume kan?? kan??

hah, nk tau ape ada dlm nie kan?? lets check it out!

IMG02355-20110127-0643

hah, cuba korang teka bape barang je muat nk masuk dlam tue??

tell me.. tell me.. tell meeeeeee.. hahhahaha.. jom kira ek..

IMG02356-20110127-0643

1st wajib lar aku sumbat purse kan.. kang tak makan plak aku kat ofis.. aku bukan ada skandal pun kat ofis nie nk blanje aku makan tetiap hari kan?? **tetbe kaitkan skandal.. pe cer??**

IMG02357-20110127-0643

keduanya kena lar sumbat dalam tue hp yang da byk berjasa kat aku.. da bape taun ek.. lupa lar.. wpun kadang2 dia ngeng mcm aku, ttp aku syg dia lebih okeh!

BB pun aku letak dlm nie gak.. tapi da sbb aku amek gambar guna BB, tolak tepi je lar yerk kalo aku tak tepek pic BB.. mcm lar tak kenal BB tue cmne pnye rupa kan.. hahahaha..

IMG02358-20110127-0644 keempat lar plak ek.. BB tadi kira ke3 lar.. kunci keter akak aku skali ngan kunci umah dia..

cuba kalo aku bwk dlm hand bag besor tue.. jenuh ko dok korek2 dlm handbag tue.. bwk yang comel nie, snggggggg!! bukak je da jmpe nk carik ape.. tak payah nk teraba2 lagik mencari.. =)

IMG02359-20110127-0644kelima nye plak ni hah, yg setoit nie plak kunci umah sewa.. cukup lar tue.. kunci grill, kunci mangga ngan kunci pintu masuk.. 3 kunci jerk..

yang slalu kalo aku teraba2 mencarik kunci dlm handbag besar tue, kunci yang nie lar.. smpai rasa nk seluk je kepala msuk dlm handbag tue.. muahahhaha..

IMG02360-20110127-0645 hah,nie yang lasttttttttttt skali harta yang ada dlm tue.. lotion Victoria Secret.. dapat nie dari kak red.. smpai skang tak habis lagik.. pnye lar syg aku nk tenyeh kat badan kan.. hahhaha..

wangi oooooo bau dia.. rasa nk makan2 jerk..

so, itu saja lar yerk barang2 berharga yang ada dlm beg perfume handbag aku itu..

skit kan barang aku?? mesti korang tak caya.. hahhaha.. sila lar percaya yerk..

aku angkut bag kecik nie gara2 dok g aerobics.. kang kalo bawak handbag kang, tak menang bahu aku nk sangkut.. jadi bwk nie sng kasik sumbat dlm beg yang aku salin baju tue jer..

=)

p/s : sape2 nk buat tag nie sila lar yerk.. aku malas lar nk tag2 orang.. buat tau.. da buat nnti bgtau aku.. biar aku plak terjah ape ada dlm handbag korang.. hehhehe..

2 comments:

Nor_Emylin said...

ha nanti aku nak buat...tunggu ari ahad petang...wakakaka (siap bagi hari apa agi tuh)

yaTy ♥ said...

orait..
nnti da buat roger sini ek..
=)