January 26, 2011

New Habit

miqhael kan da tumbuh gigi..

skang nie pun gigi dia da naik lagik.. da boleh nmpk jelas warna putih tue..

so habit dia sejak2 ada 2 gigi bawah nk tumbuh nie begini lar yerk..

IMG02265-20110122-1159

hahahhahahahhahahahahaha..

aku ngan akak aku mmg bantai ketawa kaw2 giler bila dia buat mcm nie.. pastu mesti dia buat muka pelik pandang ktorang berdua..

hari sabtu malam ari tue lagik lar kelakar..

akak aku da bwk dia msuk bilik nk tdo kan dia.. padahal time tue da pkul 12.. daddy dia layan bola kat depan.. aku baca novel dlm bilik..

pastu aku dengar akak aku bebel2 kat dia.. pastu akak aku gelak.. dok ulang2 mcm tue.. aku pun pelik lar nape lar 2 beranak dalam bilik tue hah..

bila aku pegi, mmg aku bantai gelak skali ngan akak aku..

mana tak nye korang.. lepas2 dia da menetek, dia sbuk2 nk panjat akk aku.. pastu leka2 dia memanjat badan akk aku tue, mesti tetiba nnti lidah dia kuar mcm nie.. sabor jer lar tau..

buruk lar adik.. da mcm lidah pak cik je tersentil2 keluar..

=)

No comments: