January 5, 2011

My New Year Eve!

hye korang.. ape program korang masa last day 31 Disember 2010 hari tue??

hari terakhir bagi tahun 2010.. also hari jumaat terakhir utk tahun 2010.. nice kan??

aku memula mmg program aku nk lepak umah membonggggkkkkkaaaannnnnnggggggggg dengan jayanya.. hahhaha.. tapi tak kesampaian lar plak.. huhuhu..

coz lepas balik dari makan kat kedai mamak tue dok sms ngan member ofis aku..

aku nk g amek ma aku esok kat melaka.. nk ikut tak??

xnk arrr.. segan aku..

ala, ma aku okeh lar.. jom lar.. nnti boleh mandi laut.. cuba ko tnye kak zura, dia nk ikut skali tak..

dengar mandi laut terus teruja tahap gaban okeh aku! huhuhuhu..

aku pun prung prang lar dok msg ngan kak zura.. then da capai kata sepakat, terus msg ain ckp set! then plan nk gerak kol bape esoknya.. sume2 plan malam tue gak..

hari jumaat tue kol 12 gak lar ktorang gerak.. aku g umah ain, park keter kat situ, then gerak naik keter dia g umah kak zura, park keter dia kat umah kak zura.. pastu baru gerak g melaka.. hah, g melaka nek keter sape plak?? of coz lar nek keter kak zuraaaaa! hehehhe..

smpai melaka lepak2 dlu kat umah mak cik ain.. makan segala sume siap lar.. ktorang smpai melaka kol 1 lebih..

kol 2 lebih cmtue cuaca macam da redup skit tau kat sini.. so ktorang pn gerak lar ke pantai.. dekat je ngan umah mak cik ain..

DSC01861

parking keter kat rumah sape tah.. tapi ada pak cik dia yang duduk lar.. then baru gerak ke pantai..

DSC01859

nampak2 pantai jer, da ada mak cik nie ngah memancing..

nice view okeh.. tenang gilerrrrrrrrrrrrr rasanyaaaa… ngan angin sepoi2 bahasa.. terus feeling nk wat citer hindustan tepi pantai.. ado?? hahahh..

DSC01860

hah, sini lar yang ktorang pegi..

tanjung bidara.. ada sape2 ker orang tanjung bidara??

ingt entry yang nie tak?? hah, yang pics dlam entry tue kat sini lar sbnrnya.. hehhee..

DSC01865

hah, nie pics nye..

pompuan giler pink tue meroyan nk memanjat gak batu2 tue.. pastu da panjat skit terus ngeng.. siap tnye nk pijak mane lagik?? pastu nk pijak mane plak??

DSC01866

datang cik rescue bagi arahan.. pijak sini.. pastu pijak sini plak.. hah, pastu sini plak..

pastu terus tak reti nk pijak da.. sbb da tak mampu nk tmpung berat sendiri da.. muahahhahaha..

DSC01863

rupa bentuk penuh batu yang beria2 sangat minah pink tue nk panjat.. ye2 je excited, pastu ke laut da.. hehhehe..

DSC01868

tapi takde lar aku terus putus asa okehhh!! still berusaha gak untuk panjat ats batu tue.. siap cmpak2 slipar lagik.. hehhehe..

DSC01870

yeaaaaaaahhhhhhhhhhhhhh!!

berjaya jugakkkkk akhirnyaaaaaa!!

IMG01844-20101231-1501

view dari atas batu yang telah berjaya di panjat.. hehhehe..

nk panjat batu sekangkang kera tue pun kemain lar kecoh.. pitam kwn2 aku nk melayan..

DSC01871

ain n kak zura..

DSC01874

3 of us!

tapi bila ngah layan2 feeling kat atas nie, terus memancar2 terik matahari.. tak jadi nk duk lama2 atas nie.. laju je msing2 turun..

frust okeh! da lar nk naik ke main payah lagik **aku je yang payah nk naik.. lagik 2 orang tu sap sap soi da smpai atas** pastu tak leh nk feeling lama2 kat atas tue..

DSC01879

pmpuan nie sbuk carik ketam.. da tue bising ble tak nampak ketam.. oit, panas membahang mcm nie, ketam pun tak feel nk timbul.. bek dia berendam dalam air tue hah.. sejuuuukkkk nyaaammmmaaannn gak.. hehehhe..

DSC01885

mencarik tempat yang teduh dari terik mentari.. huhuhu..

sib bek lar batu2 nie boleh tahan tinggi n gemokkkkkk.. leh wat tmpt berteduh sat..

IMG01847-20101231-1507

IMG01846-20101231-1507

IMG01845-20101231-1507

tak dapat mandi, dapat jejak kaki dalam air laut tue pun jadiiiii larrrrr!!

ater buang tebiat ape tetengah hari buta, panas terik nie nk mandi kan.. owhhhh.. tak sanggup aku lar yerk.. da lar kulit mmg sedia ada putih **sila beri kata berlawan** tak koser lar aku nk putihkan lagik kulit nie hah..

da dapat men2 air skit.. da rasa sejuk2 nyaman2 air laut tue, terus ktorang naik ke darat..

IMG01849-20101231-1510

moh lar kita balik yerk.. eh2.. lom balik umah lagik.. ada lagik port yang ktorang nk lepak2..

IMG01848-20101231-1510

kenal tak pokok ape nie?? nie lar pokok buah ceri.. korang kenal tak ceri yang kecik2 tue?? uish, zaman kanak2 dlu buah ceri nie lar yang jadi favourite.. pantang nampak pokok nie, laju je petik ceri merah yang kecik2 tue buat kunyah2..

IMG01843-20101231-1501

yours truly! terus feeling comel ble da smpai kat ats batu tue.. hahahaha.. **fitamm**

=p

No comments: