January 18, 2011

Nak Tumbuh Gigi!

korang nk tau tak?? budak tecik nie da nk tumbuh gigi.. huhuhu..

IMG02182-20110116-1558 -1

nampak tak wane putih yang aku tunjuk tue.. kalo tak nmpak, g cuci mata korang.. hhehehe..

kelakar okeh gelagat miqhael.. kejap2 nnti mesti lidah dia terkluar2.. mesti sbb dia ada rasa something kan..

akak aku perasan yg dia nk tumbuh gigi nie masa yang akak aku MC hari tue.. bila akak aku bagi dia makan jer, mesti lidah dia kluar2.. bila da settle bagi dia makan, rasa2 kat gusi dia tue da keras jer..

bila bukak je mulut dia, nmpk da warna putih tue.. patut lar peel pun lain..

sementara dia belum kuar gigi betul2 nie, boleh sakat dia puas2.. pas gg dia da kuar, confirm aku tak leh sakat dia da.. confirm nnti dia da pandai ngap ngap orang.. huhuhu..

=)

2 comments:

sw33tdarling said...

elok jer tak demam kan...

yaTy ♥ said...

alhamdulillah kak..
x demam pun..
takut gak kalo dia demam..
sib bek tak..