January 13, 2011

Saya Comot Bila…

mak ngahhhhhhhh..

nape bila mummy suap kita makan, jadi mcm nie skali ekkk??

IMG02067-20110109-1001

IMG02073-20110109-1008

IMG02074-20110109-1009

IMG02071-20110109-1002

IMG02076-20110109-1010

nape kita comoooooootttttttttttttt mcm nie skaliiiiiiiii???

huaarrrrgggggghhhhhhhh!!

hahhahaha..

padan ngan muka ko dik! mak ngah bebel kat mummy suap ko makan comot2 pun, mummy salahkan ko gak sbb ko tak duk diam..

hah, skang sendiri pikir lar yerk salah sape.. salah mummy ke salah adik.. hehehehhe…

IMG02079-20110109-1010

hahhahahha.. comot okeh budak kecik nie kalo akak aku suap dia makan.. jgn kan kat mulut jer.. habis hidung n pipi skali dia bagi makan..

nsib lar A’el yerk.. janji kenyang.. ye dok??

=)

4 comments:

Fitrihadi.com said...

erk comotnya.. hilang kecomelan dia hehehe

yaTy ♥ said...

hahahahha..
hilang comel terus kan..
=)

SURIA AMANDA said...

geram tgok gambar dia sengih gedik yang no 4 tuh....eeeee...rasa nak cubit lar...

yaTy ♥ said...

lisa,
geram kan??
yaty yang dok tengok dia pun rasa nk gigit je terus..
cubit2 tak best..
hehehehe..