January 4, 2011

Anak Beranak Ker??

gara2 entry nie, aku dpat comment nie hah.. hihiihii..

untitled

ada sape2 lagik ker yang ingt Miqhael tue anak aku??

aiyakkk miqhaeellll.. jatuh lar saham mak ngah cmnie.. hhahahhaah..

miqhael bukan anak aku yerk.. anak buah jer.. dia anak kandung my sis n my BIL.. huhuhu.. tapi da aku anggap mcm anak aku jugak.. mane boleh tak berkepit sekejap ngan budak tue.. rinduuuuu oooooo.. dapat kepit dia jap, dapat dengki kasik dia geram2, pastu passing lar kat akak aku smula..

=p

A’elllll.. cmne mak ngah nk ada boipren nieeeee?? issshhhh.. muahahhahaha..

6 comments:

HarLisz said...

ko lupa dialog mak aku? anak mana? hahah masa pampers itu hari

yaTy ♥ said...

hahahhaha..
siot ar koooo..
g ingat kan aku..
mmg aku bantai gelak dowh baca komen ko..
hampehhh..

::misz maney:: said...

hahahahha..tu la..sume pic baby..orang da igt anak ko..ish jatuh saham ko yaty..muahahahaahhahaha..

yaTy ♥ said...

marniey,
hahahhaha..
siot je ko kan..
xpe2.. hal kecik jerk..
nnti aku up2 kan lagik saham aku..
ada sape2 nk beli ker??
eccewaahhhh..
=)

Ann Ishak said...

haah laaa sebelum ni pun aku ingatkan itu anak anak mu babe...hahahah salah sudah. sorry ya

yaTy ♥ said...

ann,
its okeh..
benda kecik jerk..
hehehhe..
=)