January 10, 2011

AJL25

selesaiiiiii da AJL25 malam tadi.. hehhee..

puas hati tak??

aku tak kesah pun sapa yg mng.. juri2 lagik arif nk decide.. kalo ikut aku, mmg aku nk lagu2 n artis2 yang aku suke jer menang! sah2 tak layak jadi juri.. belum apa2 da nmpak berat sebelah.. hehhee..

IMG_6925

pic credit to RM n RD!

aku suka giler performance yuna malam tadi… sore dia mmg membuai2 perasaan lar.. baju dia pun tantekkkkk gak.. sweet sgt performance dia..

suka suka sukaaaaa!!

tapi takde rezeki dia utk mlm tadi.. xpe2.. perjuangan dlm industri muzik harus diteruskan jugak!

IMG_7003

pic credit to RM n RD!

tahniah utk ana rafali.. Rm35K dia dapat malam tadi..

rezeki dia yerk utk rangkul Juara AJL25 nie..

nie list utk pemenang AJL25..

Persembahan Terbaik – Faizal Tahir (Hanyut)

Vokal Terbaik – Hafiz (Noktah Cinta)

Tempat Ketiga – Hafiz (Noktah Cinta)

Tempat Kedua – MUH n Black (Drama King!)

Juara AJL25 – Ana Rafali (Tolong Ingatkan Aku)

IMG_6863

pic credit to RM n RD!

alahaiiiii.. hensemnyeeeee ashraf muslim..

skang nie confirm layan citer Ustaz Amirul tue.. sbb dia ada.. hehhee..

IMG_6933

pic credit to RM n RD!

cunnnnnnnn + comeeeiiiiiii giler Irma masa red carpet nie..

IMG02092-20110109-2113

miqhael adalah teruja masa persembahan opening yerk.. nak2 part turn M Nasir.. kan ada segala dancers sume tue kan.. lagu plak boleh tahan pnye rancak.. mengekek jer dia gelak..

AJL malam tadi layan kat rumah jerk.. lagik sodapppp! leh landing2 baring.. pastu time iklan je tukar tengok bola plak.. almaklum lar yerk, iklan tv3 kan mmg lama bebenorrrrrr!!

=)

No comments: