January 12, 2011

Perkara Wajib Bila Ke Melaka..

huhuhu..

da alang2 kita ke melaka.. wajib lar kasik ronda carik makan kaw2 punya kan..

tapi kalo korang ke melaka, makanan ape yg korang beria2 mencarik?? konfem asam pedas or ikan bakar kat umbai tue kan??

hah, tapi ktorang laiiiiinnnnnnnnn.. ktorang tak carik asam pedas or ikan bakarrrrrr..

IMG02037-20110108-1518

ktorang carik nie.. coconut shake.. muahahhahaa..

celah mane ktorang pegi?? mana lagik kalo bukan tmpt terbaik nk pekena coconut shake nie kan.. of coz lar klebangggggggggg!!

sodddddddddaaaaapppppp tak terkataaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!

masa kat kenduri kawin tue, aku mmg amek nasik skit jer.. coz mmg da tau nk singgah sini kan.. kat sini ada nasikkkkkk lemakkkkk yg sodappppppp!! so mmg da terbayang2 da nasik lemak dia..

skali masa ktorang smpai, bekas yang dia letak nasik lemak da siap bungkus tue da kosonggggg okeh..  frussssstttt okeh.. ngah2 ngadap coconut shake tue, tengok2 diorang da isi yang baru.. wajib lar aku g perembat satu bungkus kan.. hehhehe..

IMG02038-20110108-1520

nie ler nasik lemaknyaaaaa.. smbal dia mmg terbaikkkkk dari dapurrrrrrr!! aku ngap 2 3 sudu jer.. lain aku suh akak aku perabiskan..

ater, penat lar aku tiap2 petang p bersenam kat KBS tue kalo da hujung minggu aku perembat sume kan.. tak berbaloi okeh kalo mcm tue.. kalo ikut nafsu, mmg berbungkus2 aku makan!! hahahha.. almaklum lar, temolok besooooorrrrr kan.. tapi kena lar kawaaalllll!!

=)

IMG02033-20110108-1512

IMG02036-20110108-1515

budak kecik nie dok usha mmber BIL aku ngan bini dia.. dok lar bergilir2 dia pandang diorang berdua.. tapi bila org tue amek, terus wat muka cembengggggg!! nampak sgt ko da memilih orang kan adik.. sib bek ngan mak  ngah ko cam tauuuuuu!! kalo tak cam, sontappppp mak ngahhh!

IMG02041-20110108-1552

bila tak bawak stroller, si kecik nie kena lar one by one yang pegang dia yerk.. ko hinggat orang larat nk pegang dia lama2?? hahhaha.. nan hadonya.. aku kalo pegang dia pun, ngan aku2 senget sama.. hihihi..

alahaiii.. terbayang2 lagik coconut shake nyeeee.. sape g melaka minggu nie?? nk itottttttttt!! hhehehe..

eh, lupa nk bagi tau.. coconut shake kat sini ada 2 jenis.. 1 yg biasa.. 1 yg special.. yang biasa atas dia takde letak eskrim.. yang special ada eskrim.. tapi yang benarnya, masa dia blend ngan ais skali tue ada gak dia masukkan eskrim dalam tue.. tapi kalo ada eskrim kt atas, lagik feelllll lar nk minum.. hhehehe..

pastu kan, harga dia mmg berbaloi.. tak smpai RM3 pun.. kalo minum kat situ lagik murah skit..  kalo korang g melaka, g lar singgah yerk.. sure korang kemaruk mcm ktorang jugak..

=p

No comments: