January 11, 2011

Friday Petang Tarak Senam Robik!

ari jumaat last week, berkobar2 lar nk ke KBS sana.. semangat nk beraerobik tue da datang kan.. hehehhe..

kali nie aku g ngan kak zura jerk.. sbb ain terperangkap dalam kesesakan lalu lintas kat kaunter Bank Islam sana.. ko, dari kol 3 smpai kol 5 tak sudah2 lagik yerk.. aku tak tau lar ape benda yang dorang dok buat kat kaunter tue kemain lama..

da la mmg eksaited nk aerobic kan.. skali da tukar baju sume.. tengok2 takde lar plak aerobic.. sedih betul..

IMG01995-20110107-1749

disebabkan takde aerobic, cm biasa lar.. kte balun jer ape2 peralatan yang ada kosong yerk..

so jom bantai kayuh beskal nie.. nie je aku buat dlm 20 mins kot.. pastu terus lenguh kaki.. nk mengayuh lagik mmg tak larat da.. hhahahaha..

rest kejap, pastu men benda lain plak..

IMG01996-20110107-1830

nie mmg wajib lar utk ktorang buat.. sama gak mcm beskal tadi.. 20mins gak.. tapi buat nie adalah aku benti2 kejap..

coz otot kat bahu mmg tegang giler.. men nie best.. coz kat dia punya skrin tue boleh plih mcam2.. agak2 mcm nk rest skit, aku layan yg main fish game punya.. hehhehe..

cam biasa lar.. ktorang dalam nie mmg duduk sejam jerk.. ngam sejam ktorang chow lar.. sbb nak buat benda lain asik penuh jer kan.. especially treadmill tue.. sedih okeh, smpai skang tak dpt buat lagik..

menjeles je aku tengok org dok berlari atas tue..

owh, masa nk kluar dari pintu gym nie baru ktorang perasan dia ada lekatkan jadual kat situ..

IMG01997-20110107-1839

so skang da  tau schedule utk aerobics nie.. Isnin smpai Khamis kol 5.30 smpai 6.30.. hari jumaat plak diorang wat masa tengah hari.. kol 12.30 smpai 1.30..

confirm lar tengah hari jumaat tue xda nk merayau da.. g gym, layan aerobics then balik umah boleh tdo.. hhehehe..

=p

No comments: