March 8, 2011

Tesco SA

settle jer bekfast kat upin ipin tue, ktorang terus gerak g tesco.. memula ingt nk g tesco biasa tue, sudahnya decide g tesco extra sajerk.. lagik sng.. dekat da ngan restoran upin ipin tue.. belakang je pun..

IMG02832-20110305-1007

miqhael adalah leka duk belek troli tue.. hahhaha.. eh, nie 1st time letak dia duduk kat tmpt dlm troli tue.. slalunya mmg bwk stroller dia..

tapi kang dengan stroller, dgn troli, x ckup tangan nk menolak.. so kasik letak dlm troli jerk.. sib bek troli tesco extra nie ada belt utk pasang kat pinggang dia.. atleas maintain je lar dia duduk..

IMG02835-20110305-1010

masuk lorong mainan, kemain buntang lagik mata yerk.. time nie mummy ngan daddy dia dok ngintai2 mainan.. tapi kim slam lar adik yerk.. 1 mainan pun tak dpt.. hheheeh..

kualiti kurang lar.. nak tak nak kena carik kat Toys R Us gak nnti.. tue bila masa nk mencarik, nnti2 lar plak.. kena tunggu pegi mall yg ada ToysRUs..

IMG02836-20110305-1010

mainan2 yang ada bunyi nie mmg lar boleh menarik perhatian budak2 kan.. tapi kalo da bunyi nye pun mcm tak bape nk bunyi jerk, bek tak yah.. bek lar suh mak ngah je yang nyanyi.. hihihihi..

carik ape ek kat tesco nie.. hah, pampers dia.. skang da kena beli L.. ngam2 nak habis size M yang aku kirim my fren beli masa jom heboh dlu tue..

size M da ketat okeh dia pakai.. skang nie kasik perabis dlu size M yang tinggal tue..

pastu ada lar groceries utk umah yang akak aku beli.. miqhael sgt behave time duk dlm troli nie.. dpt plak aku yang tolak kan.. dengan orang tak ramai dlm tue.. siap men tolak dia laju2, pastu brek pelan2.. mengekek2 ketawanya..

IMG02837-20110305-1047

time nk byr tue kan, dia da merenyah tau dlm troli tue.. nk tak nak aku dukung lar dia.. coz time nie akak aku da larik p toilet.. troli BIL aku tolak.. memula elok je gelak2..

jap lagik sekali je menguap kemain besar.. pastu terus landing kepala dia kat bahu aku.. ngintai2 da lelap rupanya.. hahhahah.. sah2 ngantuk sgt.. tue lar, bangun lagik sebelum subuh..

=)

No comments: