March 2, 2011

Da Habis Ganti Yg Baru

novel2 yang aku pinjam pada kak zura sume sudah kasik settle baca.. so bila da habis baca novel2 yang aku pinjam tue, mula lar meroyan tak tau nk wat ape time malam kan.. huhuuhu..

laju lar aku pesan kak zura ari isnin tue suh dia bawak novel.. so hari slasa mmg dia da bawak stok2 novel dia utk passing pada aku.. yeeeaaaaahhhhh!!

mine!3639

nie yang nk kasik pulang pada owner nye.. da habis baca.. actually ada 2 paper beg.. tapi 1 tue aku da pulang last week lagik.. so nie kira novel yang batch2 terakhir aku baca.. baca novel pun ikut batch okeh.. hihihi..

tapi tak dan lar aku nk review tiap 1 novel tue.. yang mana best, mmg bersengkang mata aku baca.. da kol 2 3 pagi nnti baru ingt yang ‘eh eh.. esok keje lar’ hah, smpai gitu skali yer aku punya asyik melayan novel..

pastu nanti mula lar liat nk bangun pagi g kejer.. 5 minit snooze lagik hp tue.. 5 minit snooze lagik hp tue.. hahahhaha..

mine!3640

yeeeaaaaaaaaahhhhhhhhh.. nie stok novel utk 1 minggu setengahhh!! aku baca laju jerk.. tue yang kalo feeling sgt leh smpai nangis2.. hehhehe..

owh, kalo aku baca novel, kurang skit emo kat twitter.. agak2 aku senyapppp lama je kat twitter tue, sah lar tgh mengadap novel.. payah lar baca novel smbil nk tweet.. larik berterabur feeling aku nnti..

so skang nie tgh layan novel Cinta Dari Istana.. ada sape2 da baca?? nnti kalo smpt aku wat reviewnya ya!

=)

No comments: