March 7, 2011

Buku Lagi =)

hari jumaat wajib lar aku balik shah alam kan.. ingtkan nak balik ari sabtu jer.. coz petang sbtu tue aku kena ada kat putrajaya.. tapi since my hosmate pun balik kg ari jumaat tue, baik lar aku balik shah alam sana.. kang tdo sesorang je kat umah tue.. xmooooooo!! hheheeh..

aku smpai sana dlm kol 6 lebih.. akak aku ngan BIL aku tak smpai lagik.. dok menyoping barang miqhael kat subang parade sana.. miqhael pun aku tak amek dulu.. budak tue datang angin nk susu dia kang bukan boleh dijangka pun..

tunggu akak aku blik, baru amek dia.. pastu excited lar mummy dia tunjukkan buku yang baru beli.. hahahha..

IMG02816-20110304-2113

nie hah bukunya.. ada 70% kot kat MPH.. tapi untuk those yg ada mmbercard.. akak aku pnye nk kan 70% tue, gigih dok tnye orang ada membercard tak.. hahahha..

x ckp awal2 kan, kalo x sure aku lanting mmbercard aku kat dia..

miqhael books

7 buku sume skali.. cuba teka sape yang paling exciteddddddddddd ngan buku2 nie?? hihihih..

of coz lar mummy miqhael sendiri.. dak kecik tue wat muka takde perasaan pun bila akak aku tunjuk buku2 nie sume kat dia.. hahhahaha.. akak aku je yang excited bebenor ngan buku2 nie..

settle tunjuk2 buku kat dia, aku plak tunjuk2 hasil shoppingan yang aku buat tgh hari nya tue.. tue pun xdanya dia herannnnn!!

nampak sgt mummy ngan mak ngah dia jer yang overdoseeeee!! muahahhahaha..

=)

No comments: