March 31, 2011

Breakfast @ McD

hari ahad, ktorang adalah tinggal bertiga.. sbb BIL aku pepagi lagik da kluar.. dia ada kelas kat sunway college sana.. jadinya aku adalah driver di hari ahad itu.. hahhaha..

kol 8 lebih ktorang da kuar nk g bekfast.. plan nk ke mahligai gak.. coz aku nk menerai dia pnye ubi rebus ngan smbal tue.. dari umah lagik da plan nk makan ape ktorang dua beradik, skali smpai seksyen 9 sana, tutup lar plak mahligai tue.. punah harapan..

pusing2, nmpk plak mcd.. so kte tuju mcd je lar..

msuk mcd je kemain ramai lagik ko yang beratur.. so aku suh akak aku carik port utk duduk dlu.. aku je yang Q..

IMG03097-20110327-0952

aku Q nie pun dekat sejam gak lar.. dekat2 kol 10 baru aku smpai kat meja yg akak aku da duduk.. serius, lama nk mmpussss Q nye.. yang buat ramai org adalah masing2 membz dok redeem coupon set big breakfast..

ater, kalo sorang datang dok redeem smpai 4 coupon cmne?? da ko tau org akan datang utk redeem big breakfast tue, buat lar byk2 terus.. hangin je aku menunggu..

IMG03098-20110327-1001

aku amek set hotcakes with sausage.. utk akak aku ngan miqhael amek set kids meal yang hot cakes gak..

owh, utk breakfast nie terpaksa gak amek coffee mcdeeeee.. hehhehe.. akk aku pnye milo ais..

then aku add on 2 lagik hash brown.. aku suka gile hash brown mcd nie.. napa lar time lunch pun ko tak mo jual gak hash brown nie..

IMG03099-20110327-1001

IMG03100-20110327-1001IMG03101-20110327-1002

budak yang suka dapat makan mcd pepagi hari.. hahaha..

nie nampak je mcm behave duduk kan.. nan adonya dia nak behave lelama..

IMG03102-20110327-1003

tau2 je dia da berdiri gaya gini.. sabor je lar.. pandai pulak tue dia pusing ke belakang.. hahhaha..

aku ingtkan dia gini sbb nk tengok tv kat belakang tue hah, aku pun tarik lar bwk dia duduk sebelah aku..

herm, jgn harap lar.. sama gak gayanya.. mcm mana kat sebelah akak aku, mcm tue gak lar dia duduk sblh aku.. siap dia da melangkah keluar dari seat tue lagik.. sib bek sempat pegang.. pastu wat muka tak bersalah dia tue hah..

mcm2 tau budak kecik nie..

IMG03103-20110327-1018

my coffee.. =)

IMG03104-20110327-1029

IMG03105-20110327-1029

akak aku settle makan je terus bwk dak kecik tue g main kat playground belakang tue.. ater, asik terpusing2 je dok tengok playground tue kan..

settle makan terus ktorang chow..

eh2.. tapi tak terus balik yerk.. ada lagik tmpt persinggahan.. hihih.. biasa lar, time BIL aku takde nie, ktorang 2 beradik panjang skit langkahnya..

hahhahahha..

=p

4 comments:

Lisz said...

dh besar la tgk muka dia..mcm matang dah..aku bila tgk muka dia dgn baju tu dh ingat dia dh masuk tadika tau..sebab baju tu mcm baju g skolah tadika. tp tgk suar comey je kat buntuit tu..haha

sW33tdARLiNG said...

queue dah lama, makan pun tak kenyang.. hhahaha

yaTy ♥ said...

lis,
hahhaha..
nmpk cm budak da berthun2 kan..
padahal baru 10 bln ++
seluar harus kiut tang vontot..
baru machooo..
**jahanam lar ank buah aku nnti**

yaTy ♥ said...

kak amy,
Q panjang, wjib lar ktorang pun makan pelan2..
take our sweet time.. wpun tak bape nk sweet.. hahhaah..