March 16, 2011

Bergumpal Sampai Tdo!

settle futsal, start keter, balik umah amek barang skit2 then chow terus balik SA.. masuk2 pintu umah akak aku, da dengar dia bebel2 kat anaknya.. muahahhaha..

ape ko da buat a’el smpai mummy ko bebel2..

simpan barang2 aku dlm bilik smua, then terus amek dak kecik tue.. mummy nye sibuk kemas baju, dia sibuk nk menempek kat mummy dia jugak.. kalo dok diam takpe, nie tangan pun berjalan skali.. bila nk habis kemas baju??

mine!3648

kasik dia makan biskut coklat yang roll pnjng2 julie’s tue pun, dia bantai ranapkan biskut tue.. sabar je lar aku tengok.. tapi bila aku ngap, pandai pulak nk marah nye.. kang ada mak ngah ngappp ko kang a’el..

mine!3649

pastu kasik dia makan nasi lemak.. kan aku dpt kupon tue kan.. aku bantai beli nasik lemak.. so, kasik sumbat pada dak kecik nie skali.. biar bertambah skit lemak kat badan dia.. muahahha..

mine!3650

da settle bagi dia makan sume, angkut bawak masuk bilik.. jom kte bergumpal atas katil yerk.. hahhaha..

dok men superman2 ngan dia suka lar dia.. terus tayang gigi 3 batang tue.. coming soon jadi 4 5 batang plak da.. =p

tapi dia suka men superman2 nie kejap jer.. pastu mula lar dia merimas..

mine!3651

mine!3652

mine!3653

mine!3654

mine!3655

mine!3656

mine!3657

mine!3658

dapat plak mak cik yang kuat mendengki mcm aku kan.. terjerit2 dia mintak aku lepas kan dia.. hahhaha.. kim salam lar mak ngah nk lepaskan..

nie je lar peluang yg mak ngah ada untuk gumpal2 ngan awak tau.. sok2 gigi da penuh, xdanya mak ngah nk wat mcm nie lagik.. nnti confirm mak ngah kena gigit!!

mine!3659

da penat bergumpal ngan aku, hah hamekkkkk!! terus melopong tdo nya.. dapat plak sore mak ngah dia nyanyi sedap sgt kan.. lagik lar bertambah lena.. muahahhaha..

dengan aku2 skali bantai tdo.. dekat 2 jam gak lar ktorang berdua bantai tdo.. kol 6 lebih, baru dak kecik nie bangun..

next time kte wrestling lagik okeh!

=)

No comments: