March 2, 2011

Layan Sassy Girl =)

hari ahad ari tue mmg dari tgh hari smpai ke malam aku layan citer korea.. kali nie layan cite Sassy Girl.. hihihi.. wpun cite nie da penah tayang kat tv zaman skolah dlu, ttp gak nk tengokkkk!! vcd nie pun pinjam dari kak zura gak.. hihihhii..

munch_2011_02_28_115416

kalo da layan cite korea, confirm lar bab2 emo tue aku mokak2 kat twitter.. tapi kali nie aku tak bape emo sangat lar.. x macam msa aku layan cite save ur last dance for me.. huh, tue mmg emooooooo sgttttt aku!!

munch_2011_02_28_115100

smpai hari ahad malam tue, aku smpt layan 9 vcd jerk.. ada lagik 7 ke 8 vcd yg aku nk kasik khatam..

konon2 nk smbung ari isnin pas balik keje.. tapi hampehhhhh!!

sbbnyaaaaaaaaaaa aku g menempek basuh baju kat umah ekin.. hihihii.. dari blok C pegi blok D.. huhuhu.. siap angkut baju kotor ngan bakul2 lagik.. muahahhaha.. mesti org pelik tengok aku.. nasib lar.. janji skang baju da wangiiiiiii2 n bersihhh!!

aku lepak umah ekin dari kol 7 smpai kol 10 kooo.. padahal basuh baju tue 45 mins jerk.. yang lain adalah bergosip smbil tolong ekin masakkk!!

=)

No comments: