March 31, 2011

Plaza Alam Sentral

dari mcd tue ktorang terus pegi ke plaza alam sentral.. konon2 nk suh akak aku yg drive dari mcd tue, tapi jgn berangan lar yerk.. akak aku tue da berbulan tak pegang stereng keter.. hiks..

IMG03108-20110327-1149

kat PAS nie ada wat huiyo bazar.. kat level 1.. nie akak aku lar yg dpt tau.. dari mana aku pun tak sure.. hahhaha..

motif dtg bazar nie adalah utk mencarik baju tdo miqhael.. ari tue kan aku ada beli baju tdo dia.. skali besooorrr gilerrr.. hahahha.. mmg da blh pakai, tp mslhnya seluar panjang meleret.. mau tersembam si kecik tue nnti.. da lar dia mmg tak duk dendiam sgt kan..

masa ktorang smpai nie baru bape kerat je yg da bukak.. yg lain sume baru nk set up2.. sib bek gak lar ada pilihan..

terus rembat 4 pasang baju tdo dia..

IMG03109-20110327-1150

taddddaaaaaa.. dia pun da sarung terus baju tdo baru.. hahha.. pastu mmg terus bantai tdo.. hihihi..

yg benarnya saje nk try okeh ke tak yang size 12-18mths.. sekali da sarung kat dia okeh lar.. tak besar sgt.. pastu dia pun time tue mmg da ngantuk so kasik tdo je lar..

mummy dia bz memilih baju tdo, mak ngah dia dok dodoi dia.. disebabkan dia payah nk meragam lar ktorang suka  bawak dia jalan.. tepuk2 nyanyi twinkle2 da lelap..

IMG03110-20110327-1150

eh2, kat huiyo bazar tue pun aku dpt rembat 1 skirt.. hihihi.. pastu tak tau nk pakai ngan baju ape.. muahahha.. peram lar dlu skirt tue ek..

hah, citer kelakar jap..

akak aku ngah tolak stroller miqhael, pastu kan dia nk p tgk baju jubah silver tue kan, boleh tak dia biar je miqhael dlm stroller kat tetengah laluan tue.. suka hati jer tau minah nie.. dtg lar tue pangai sengal dia.. hahhaha..

IMG03111-20110327-1234

otw balik tue singgah beli laksa kat sini.. beli 1 bungkus jer.. share berdua.. memula plan nk g makan terus, tpi knyg lagik kot time tue.. settle makan mcd pun kol 11.. xkn 12 lebih da nk smbung lunch terus kan..

jadinya laksa sahaja yg mengisi perut utk tgh hari tue..

BIL aku balik petang tue, geleng kepala tengok ape ktorang dua beradik beli utk anaknya.. xpe, da beli nk diaudit tak kesah.. confirm tak kena pulangkan smula.. hahhaha..

=p

No comments: