March 8, 2011

Saturday Morning

sbtu pagi, awal gak lar ktorang da kuar g bekfast.. dlm kol 8 lebih cmtue.. port pagi utk breakfast tue adalah restoran upin ipin.. favourite port miqhael.. coz dia leh tgk gmbar upin ipin merata2 kat dinding tue.. hheheh..

sbb smpai pun awal lagik, so adalah jugak pilihan makanan..

IMG02821-20110305-0912

my sis amek nasik lemak.. then tmbah rendang daging + hati.. paru goreng cili tue aku pnye pilihan..

IMG02823-20110305-0913

nie pilihan aku.. nasik goreng cina.. sbb mcm tak pedas pun, tue yg aku amek paru.. hehhehe..

miqhael makan nasi lemak n nasi goreng.. akak aku suap, aku pun suap.. dia tinggal nganga telan jerk..  =p

my BIL amek roti kosong.. eh, roti kosong kat sini sedap tau.. lembut.. pastu cicahh ngan kuah sardin dia.. mmg bestttttt!!

IMG02822-20110305-0913

nie dok meleka tengok upin ipin dia yang besar2 kat dinding tue.. pantang sngt mata dia nmpak.. tak berkelip2 dia tenung.. hahhaa..

eh, korang tau tak.. letak dia dlm kerusi makan budak2 nie pun dia tak duk diam okeh.. ada ke dia letak kaki dia kat ats seat tue, dia sibuk nk berdiri.. sabor je lar tau.. org suh duduk, sibuk sgt nak diri..

the main reason g bekfast kat sini adalah nk kan wireless nye.. hahahha.. coz my BIL mau anta email pada bos dia.. mau send report dia.. so kena lar carik port yang ada wireless..

pastu memudahkan utk g beli barang pas bekfast kang.. akk aku da bagi list nk buat ape buat ape.. jadinya, wajib lar carik port yang dokat2 jer..

IMG02827-20110305-0930

ini budak sudah hentak2 meja.. jadi paham2 aje lar yerk.. sah2 budak kecik nie tak leh duduk dediam lelama kan..

jadinya sila lar dukung dia yerk.. sblm dia smbung hentak2 meja tue lagik.. hahhaha..

IMG02830-20110305-0935

budak paling poyooooooooooooooooooo!!

nyampahhhh tauuuu!!! hihihi.. nyampah2 pun budak kecik nie lar yg paling aku syg!! wpun selalu kena dengki ngan aku.. muahhahaha..

settle bekfast moh lar gerak ke port seterusnya yerk..

=)

No comments: