March 16, 2011

Nasi Leeee.. Maaakkkk.. =)

IMG02890-20110310-0858

terliur dok tengok nasi lemak nie?? hihihii..

full giler ngan ayam n paru..

eh, paru is my favourite okeh.. mana2 pegi kalo jmpe lauk paru nie, mmg aku amek.. tak kira lar paru tue di goreng saje ker, or di masak ngan cili ker.. tak kesah pun.. asalkan isinya adalah paru..

lately nie cafe ofis nie mcm &*(^%%((($@!!! skitttt!! eh, bukan skit.. banyakkkkk!! hahahha.. da lar ko kira mahal nk mmpus, pastu lauk tah pape.. hangin je bila nk byar kat cashier..

kalo bekfast tak sudah2 ngan nasi kerabu n nasi dagang.. haiyooo.. org pantai timur boleh lar kot dok sumbat nasi kerabu n nasi dagang nie utk bekfast.. org pantai lain mane lar reti nk sumbt berat2 nie time bekfast.. paling berat pun nasik lemak or nasi goreng jerk..

tue blum lagik kalo lunch.. amek ikan ngan ayam pun da RM5.50.. hoit, ko ingt ko restorant terkenal ke nk caj smpai gitu?? *%$#@#%%">*%$#@#%%;*( betul lar tau..

nasi lemak kat atas nie bukan hasil borongan kat cafe yek.. tue aku beli kat citra klasik.. sebelah perbadanan tue.. serius, sdpppp nasi lemak nya.. berasa sgtttt!! smbl dia pun bestttt!! mcm yang aku amek tue ngan ayam n paru RM5 kalo tak silap.. mcm nie aku puas hati gak lar.. coz paru tue byk gak aku angkut..

confirm aku boikot cafe opis!! da lar buat air mcm lori gula CSR tue tumpah jerk.. eeeeiiiiiiiiii.. tensiiiiiii larrrr!!!

=(

No comments: