March 2, 2011

I Change My Template.. But..

hollaaaa…

yeaaahhhh.. i change my template.. huhuhuhu.. nie namanya takde keje carik keje..

but still ada few renovation nk kena buat.. renovation katanya kauuu!! muahahah..

Untitled (1)

looks mcm da okeh kan.. tapi still ada coding dia yang aku nk kena tukar..

salah satu yang mmg aku nk tukar sangat2 adalah.. nie..

Untitled4

tang comment tue.. aiyaarrrkkk.. tak suka lar comment kat atas.. nk pindahkan ke bawah entry.. confirm lar berpinar mata aku nk menggodek coding smbil2 google..

Untitled1 (1)

pastu tang read more tue pun aku nk remove gak.. aiyarrrrkkkk.. manyakkk nye nk kena godekkkk!!!

Untitled2

sib bek tang coding NN nie okeh jer sume.. just yang untuk between content tue p duduk atas comment.. ngeng!! nie jawabnya mmg aku kena betulkan coding smula..

kalo korang bukak blog aku, tengok kemain lintang pukang nie, jgn tutup ek.. mmg tengah dilanda garuda nie hah.. sendiri yang carik garuda nye.. muahahaha..

okeh, da.. mls nk bebel lagik.. nk gigihkan diri utk betulkan coding.. choowwww!!

eh2, kalo tau kat mane2 yang aku boleh rujuk utk betulkan coding tue semua bgtau ek.. especially part aku nk tukar kedudukan comment n buang read more tue..

dlu penah buat sekali, tapi tue lar.. lupa nk bookmark website tue.. skang mengagau smula. huhuhu..

=)

2 comments:

sahromnasrudin said...

ohhh.awak buat 3 layer erk..bagus tue...

yaTy ♥ said...

sblm nie pun 3 layer gak..
tapi kali nie lintang pukang skit.. hehehhe
=)