March 7, 2011

Shopping @ Mylittlemiqhael

kalo korang follow tweet aku, sure perasan yang aku ada mokak2 dok tanya seksyen 7 bangi kat celah mane.. hehhehe.. ada benda lar nk kena buat kat sana..

munch_2011_03_07_120907

adalah dalam 2 kali kot aku dok tweet tnye.. bukan tak google yerk.. aku google, tapi bila aku sumbat nama jalan dia tah kemana2 google tue kasik aku.. smpai nek tension da aku nk guna google maps tue.. hahahha..

sudahnya ku pasak2 kat akak2 ofis.. n kebetulan plak, kak zura tau seksyen 7 tue kat mana.. rupanya dekat je ngan umah dia.. kalo aku tau aku tnye dia terus.. mana lar aku nk tau bangi ngan kajang tue jiran sebelah menyebelah jerk.. huhuhuhu..

jadinya, hari jumaat lunch hour hari tue, ktorang melarikan diri ke sana.. nie sbb akak aku lar nie suh belikan baju utk miqhael.. especially baju tdo.. sian ko, baju tdo dia sume da kecik.. hahhaha.. cpt sgt dia membesar!!

IMG02803-20110304-1402

ktorang dua beradik byk gak lar beli baju miqhael kat mylittlemiqael nie.. slalu ktorang beli online jerk.. akak aku pnye style, collect order ngan dak2 ofis dia, so borong skali harung.. coz kalo beli RM100 n above, boleh dapat harga borong..

eh, tau x nak carik lorong kedai nie kemain lar berpusing.. hahahha.. padahal mula2 masuk da lalu lorong yg betul.. tapi semua dok pandang lot kedai belah kiri kan.. bila da pusing kasik habis baru lar jmpe.. muahahha..

dlm kedai nie aku dok bantai 3g ngan akak aku.. tapi 3g dia jahanam.. dok tersekat2 jer.. dlm kedai tue x amek gmbar ape pun.. serius, mata mmg rambang tengok baju budak2 pmpuan.. bila mau dpt anak sedara pmpuan nie!!

IMG02805-20110304-1405

nie hasil borongan hari tue.. tapi ada lagik 2 pasang baju tdo utk miqhael yg blum dpt.. coz stock lom smpai.. tapi aku da wat pre order.. n da bayar sesiap.. tinggal akak tue nk postkan ajer..

nnti miqhael da pakai set pyjamas dia tue, aku tempek kat sni yerk..

=)

No comments: