March 25, 2011

Nasi Lemak Utara

sape duk putrajya tau lar kan hari pasar tani kat sini hari ape.. tetiap selasa ngan jumaat..

kalo aku ada kt putrajya mmg wajib lar aku g ngan marniey.. hahahha.. kalo dlu kemaruk dok carik coconut shake.. skang da tukar.. ktorang confirm carik nasi lemak singgit!

IMG03048-20110322-1835

kat gerai nie mmg jual nasi lemak singgit! ada smbal udang, ikan masin n ikan bilis.. fav aku of coz lar ikan bilis.. baru feeeelll makan nasi lemak!

tapi aku tak amek hok singgit nie.. aku confirm amek nasi lemak special ikan bilis.. ape yg special nye?? takde lar pape sgt pun.. tapi ko puas lar makan.. nasik dia lebih skit dari yang singgit. pastu dpt telur rebus separuh!

dari mula beli dlu mmg amek yg special.. x pnh try yang singgit pnye..

pastu mmg wajib carik chicken wings! dlm pasar tani tue mmg merata lar ada jual chicken wings.. tapi yang slalu aku ngan marniey beli, hok gerai yang ada serombong asap tue hah.. gerai dia satu je ada serombong asap..

IMG03049-20110322-1919

so, nasik lemak utara kasik tmbah ngan chicken wingssss.. perggghhhh.. mmg ummppphhhh larrr!!

=)

4 comments:

HarLisz said...

sama la,,aku pn suka nasi lemak singgit nie..walaupun sikit tapi sedap..so klu beli mesti la 3 bungkus dgn smua lauk..haha..

yaTy ♥ said...

okeh..
ko lagik tamak dari aku..
smpai 3 bungkus ko bantai yerk..
patut lar kalo aku g malam jer mesti tinggal skit..
ko rupanya yg perabiskan..
hahahha..
=)

sW33tdARLiNG said...

eehh pasar tani kat danau kota pun ada jugak jual gini rasanya..

yaTy ♥ said...

kak amy,
penah try tak??
singgit gak ek??